Акція Green Days в JYSK: зростання продажів склав 160%
У мережі магазинів JYSK Ukraine в кінці березня відбулась акція Green Days, пов’язана з приготуваннями до дачного та садового сезону. На понад 2000 товарів, які становлять майже половину всього асортименту JYSK, діяли знижки до 60%.
Загалом у 47 магазинах JYSK Ukraine було продано понад 100 000 одиниць акційної продукції. Знижками скористалися близько 40 000 клієнтів. Акція Green Days вперше стартувала 2014 року, й щороку її популярність серед покупців зростає. Так, цьогорічний приріст у продажах становить 160% у порівнянні з торішнім акційним періодом. На онлайн-замовлення припало 15% акційних покупок. Найбільше в інтернет-магазині JYSK купували в останній день акції, у неділю: клієнти, як це часто буває, намагалися встигнути в останню хвилину.
До трійки акційних товарів, які мали найбільший попит, ввійшли лаунж сети, набори садових меблів та товари для ванної кімнати, насамперед, рушники. Знижки також поширювались на товари для комфортного відпочинку: гамаки, парасолі від сонця, павільйони, шезлонги, надувні матраци, батути, намети та термосумки, а також на широкий вибір товарів для сну, меблів для дому, килимів, дзеркал і пледів.
Євген Іваниця, виконавчий директор JYSK в Україні: «Цього року найбільший виторг від акції Green Days у мережі отримав магазин JYSK у Львові в ТЦ Victoria Gardens. Цьому посприяли велика торгова площа – понад 1 500 кв. м, – багато виставкових зон та приємні ціни. Серед регіонів найприбутковішим закономірно став Київ, адже саме тут найбільша кількість магазинів».
Довідка. JYSK (ЮСК) – міжнародна роздрібна мережа, що пропонує повний асортимент товарів для дому. Її перший магазин був відкритий у 1979 році. До складу групи JYSK входить більше ніж 2 700 магазинів у 51 країнах світу.
В Україні бренд JYSK представлений з 2004 року. В країні працює 47 магазинів JYSK, а також онлайн-магазин.
Читайте також –
Виручка української мережі JYSK в минулому році перевищила 1 млрд грн