Бургери та борщ: що українці замовляли під час січневого локдауну (інфографіка)

Бургери та борщ: що українці замовляли під час січневого локдауну (інфографіка)

04.02.2021 01:30
  702
Дарія Осіїк

Компанія Glovo проаналізувала: які страви споживачі найчастіше замовляли під час карантину, наскільки частіше зверталися до сервісу та у які дні оформлювали більше заказів.

Читати російською

Обмежувальні карантинні заходи неодмінно впливають на поведінку користувачів сервісу доставки, тож для січневого локдауну, як і для весняного 2020 року, стало характерним миттєве зростання кількості замовлень та нових користувачі. За два тижні січня 2021 року кількість активних користувачів на платформі зросла на 23%, а найактивніший користувач за цей період скористався послугами сервісу Glovo 52 рази.

Зростання активності на платформі можна простежити й у співвідношенні днів тижня. В столиці найчастіше користувачі робили замовлення в середу, в Харкові, Одесі та Дніпрі в суботу, а львівські кур’єри доставляли найбільше щочетверга. Паралельно зі зростанням попиту на послуги сервісу, на платформі збільшилась кількість активних кур’єрів — з початку локдауну близько на 25%.

«Якщо порівнювати локдаун навесні 2020 року та січневий 2021 року, важливо відзначити те, що цього разу ресторанний бізнес був готовим до старту карантинних обмежень, і ми вже не спостерігали на нашій платформі такого різкого обвалу кількості активних закладів. Деякі ресторани тимчасово зупинили роботу раніше — ще під час новорічних свят, а інші — працювали на «виніс». Завдяки специфіці та гнучкості бізнес-моделі «хмарних кухонь», партнери-ресторани в наших Cook Room мали змогу продовжувати роботу під час локдауну без змін», — розповідає генеральний менеджер компанії Glovo в Україні Дмитро Расновський.

Користувачі Glovo під час січневого карантину не змінили своїх вподобань та традиційно віддавали перевагу американській та українській кухням. За два тижні кур’єри доставили з ресторанів понад 36 000 кг бургерів, більше 4700 донерів, майже 2000 літрів українського борщу і 1500 кг картопляного пюре.

Кількість замовлень у категоріях «Супермаркети» та «Аптеки» за період карантину зросла в середньому на 14%. Серед найбільш популярних замовлень з продуктових магазинів — банани та лимони, курятина, негазована вода, солодкі напої. Попит на замовлення у категорії «Аптеки» поступово зростав протягом двох тижнів локдауну, а до найбільшої кількості замовлень потрапили такі товари, як спреї від нежитю — 691 замовлення, сорбентів — 582, та 175 замовлень презервативів.

Більше інформації про замовлення користувачів можна дізнатися з інфографіки, яку підготувала компанія Glovo.

Довідка. Glovo — це сервіс доставки, що дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах вашого міста. Компанія, що походить з Барселони, працює у понад 650 містах у 22-х країнах світу — Європі, Центральній та Південній Америці, Африці на південь від Сахари. Щомісяця у всьому світі доставкою Glovo користуються понад 2,5 млн користувачів, замовлення доставляють понад 50 000 кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 50 000. Більше про компанію Glovo за посиланням: http://about.glovoapp.com/en/

В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року та вже представлений у 28 містах — Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові, Запоріжжі, Вінниці, Полтаві, Миколаєві, Херсоні, Чернігові, Черкасах, Житомирі, Івано-Франківську, Чернівцях, Сумах, Вишневому, Борисполі, Броварах, Кривому Розі, Тернополі, Рівному, Кропивницькому, Бучі, Ірпені, Вишгороді, Луцьку, Хмельницькому.

Читайте також –

Мережа магазинів Комп’ютерний Всесвіт стала партнером Glovo


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку