Glovo купує український сервіс доставки продуктів Zakaz.ua, сума угоди $50-80 млн – ЗМІ

Glovo купує український сервіс доставки продуктів Zakaz.ua, сума угоди $50-80 млн – ЗМІ

30.11.2021 12:40
  1872
Микола Маранчак

Іспанський сервіс доставки Glovo, що працює в 24-х країнах на трьох континентах, готується до покупки українського сервісу доставки продуктів Zakaz. ua.

Про це повідомляє AIN.UA з посиланням на свої джерела. Також видання спробувало порахувати, скільки може коштувати Zakaz.ua. У 2020 році виручка компанії склала $85 млн, план на 2021 рік — $128 млн. За даними джерел видання, подібні компанії купують за ціною 0,5-1 виручки. В Україні, через особливості ринку, частіше діє саме перший варіант – 0,5 від виручки. Також подібні компанії купують за принципом розрахунку виручки “один конкретний місяць*12”.

Виходячи з цього, а також факту, що компанія продовжує зростання на десятки відсотків щорічно, оцінка Zakaz.ua може скласти від $60 млн до $80 млн. Ще один співрозмовник видання допускає, що ціновий діапазон нижче – від $50 млн до $70 млн.

На запит dev.ua, в українській компанії інформацію не підтвердили. «Zakaz.ua постійно веде переговори про раунди та залучення інвестицій — це нормальна практика для такого проекту та цієї індустрії. І ми, відповідно, часто отримуємо запити від медіа подібного роду. У той самий час ми не можемо обговорювати ні умови, ні учасників, ні суми — це, зрозуміло, конфіденційна інформація», — сказали в компанії.

Як зазначає AIN, для Glovo покупка Zakaz.ua – шанс зміцнити і швидко масштабувати свій бізнес. Компанія розвиває в Україні доставку, а також почала відкривати dark stores. Зараз Glovo займає лідируючу позицію по доставці з ресторанів, в той час як Zakaz.ua, за їхніми власними запевненнями, лідер на ринку доставки з супермаркетів. Угода допоможе Glovo акумулювати всі сильні сторони в рамках одного бренду.

У Glovo – $1,2 млрд залучених інвестицій. Останній раунд на більш ніж $500 млн компанія закрила в цьому році. За час існування Zakaz.ua залучив близько $9 млн інвестицій, останній раунд — на 5 млн євро в 2020 році. Провідним інвестором виступив поточний акціонер Zakaz.ua, компанія Chernovetskyi Investment Group (СIG) Степана Черновецького. Раніше саме CIG інвестував $2,4 млн ще в 2014 році. Самі представники CIG кажуть, що інвестували в компанію більше $15 млн.

Довідка. Zakaz.ua – лідер на ринку доставки продуктів харчування в Україні. Компанія працює з 2010 року, надаючи послуги замовлення і доставки продуктів харчування від найбільших роздрібних продуктових мереж України: METRO, Ашан, Novus, МегаМаркет, Фуршет, Таврія в, Восторг, Varus, ЕКО маркет, CITY market. Сервіс працює в 15-ти містах України, а також в Молдові (Кишинів) і Узбекистані (Ташкент).

Читайте також

Дмитрий Расновский, Glovo: Доставка из супермаркетов – в приоритете


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  51
Усі новини ринку