
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Державна фіскальна служба донарахувала 12,1 млн грн штрафних санкцій продавцям технічно складних побутових товарів за недотримання вимог при проведенні розрахункових операцій.
Як повідомляє інформагентство Інтерфакс-Україна з посиланням на сайт ДФС, найчастіше суб’єкти господарювання порушували вимоги про застосування реєстраторів розрахункових операцій – 1530 випадків. Також виявлено 381 порушення норм регулювання обігу готівки та 41 порушення порядку обліку товару.
Підприємці в поточному році зареєстрували 2926 реєстраторів розрахункових операцій (РРО) за результатами перевірок, уточнило відомство.
Як нагадує ДФС, Кабінет Міністрів у травні 2017-го зобов’язав продавців складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту, обслуговування або гарантійній заміні, застосовувати РРО та затвердив перелік таких товарів. Згідно з урядовою постановою, підприємці повинні здійснювати продаж цих товарів за готівковий або безготівковий розрахунок на повну суму покупки через РРО, видаючи касовий чек для підтвердження операції.
При цьому станом на 1 січня 2018 року в Україні понад 7000 суб’єктів господарювання займалися реалізацією технічно складних товарів, а всього з моменту набуття чинності постанови платники податків добровільно зареєстрували майже 3200 РРО.
Джерело: Інтерфакс-Україна
Читайте також –
Замість трьох посилок – ПДВ від 100 євро: як змінюються умови доставки з-за кордону