
Літо близько: які очікування у ТРЦ України від спекотного сезону


Масовий перехід бізнесів на віддалений формат роботи в карантинний період та в період воєнного стану послугував причиною переведення роботи з паперовими документами в цифровий формат. Електронний документообіг – це ефективний інструмент для організації внутрішньої комунікації між відділами та співробітниками. Обмін електронними документами все більше набирає популярності та впроваджується в компаніях різних масштабів і галузей.
Одним з успішних кейсів із впровадження електронного документообігу є відомий український рітейлер Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України, що включає понад 700 торговельних об’єктів. Бізнес-інтереси групи охоплюють виробництво продуктів харчування, банківський та ресторанний бізнеси, а також включає такі відомі бренди як Сільпо, Fozzy, Фора, Thrash!Траш!, Le Silpo та власні торговельні марки Премія, Premіya Select, Повна чаша та інші.
«Наша компанія є одним з найбільших роботодавців України і налічує більше 67 000 працівників. 2020 рік став для бізнесу всього світу справжнім викликом, карантинні обмеження спричинені епідемією вірусу Covid-19 створили нову реальність, у якій багато працівників були вимушені працювати віддалено. Дані обставини змусили адаптуватися до нових умов ведення бізнесу, ефективності операційних задач та кадрової політики. Але ще більшим ударом стали події 24 лютого 2022 року, після початку повномасштабної війни. Для того щоб вистояти, довелося змінити поглядии на внутрішні таі зовнішні бізнес-процеси. Тому одним із напрямів підвищення ефективності нашої роботи, ми обрали переввід з паперового у цифровий формат бізнес-процеси», – коментує Іван Славіогло, віце-президент по інформаційним технологіям Fozzy Group.
У цифровий формат були переведені такі процеси:
Основними завданнями стали прискорення, здешевлення та мінімізація ризиків цих бізнес-процесів. Для вирішення цих питань Fozzy Group використали сервіс WhiteDoc від EDIN, який дозволив спростити:
Першим кроком автоматизації цих процесів було їх впровадження у мережі Сільпо. Отриманий результат дозволив масштабувати проект автоматизації цих бізне-процесів на весь холдинг. “Уявіть собі, що тепер декілька сот документів, які раніше лежали і чекали мого підпису та пройшли довготривалий шлях погодження серед моїх колег, я підписую у декілька кліків“, – зазначає Іван Славіогло.
На прикладі кейсу Fozzy Group можна побачити, що за допомогою сервісу WhiteDoc можна швидко та законно налаштувати процедури обміну електронними документами для того щоб:
WhiteDoc – це хмарний сервіс, який призначений для автоматизації документообігу бізнесу. Зараз діє спеціальна новорічна пропозиція WhiteDoc: обирайте найкращий подарунок для свого бізнесу – розумний електронний документообіг зі знижкою 10% на річний пакет. Працюйте всією командою через WhiteDoc, пришвидшуйте процеси та будуйте ефективний бізнес. Акція діє з 1.12.2022 по 31.01.2023 включно. Умови акції доступні за посиланням