Перший ТРЦ в 2019-му: в Києві відкрився Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)

Перший ТРЦ в 2019-му: в Києві відкрився Smart Plaza Obolon (фоторепортаж)

26.01.2019 09:00
  2503
Микола Маранчак

Двоповерховий KFC, Сільпо в новому стилі, а також підготовка до відкриття величезного фуд-корту — як виглядає ТЦ Smart Plaza Obolon і хто з рітейлерів у ньому ще буде працювати.

Цей текст доступний також російською мовою

25 січня в Києві на проспекті Тимошенко, 21 відкрився трирівневий торговельний центр Smart Plaza Obolon. Загальна площа об’єкта склала близько 15 000 кв. м, з яких 10 000 кв. м — орендна. Девелопером ТЦ виступила компанія A Development. Перебуваючи в лічених метрах від виходу з метро Мінська, Smart Plaza Obolon став частиною однойменного житлового комплексу, розташованого по сусідству зі старожилом київської торговельної нерухомості – одним з найбільших ТРЦ міста Dream Town.

За словами комерційного директора A Development Дар’ї Кухаренко, на Fashion і дозвіллі акцентів тут робити не будуть. “Це районний торговий центр для щоденних покупок по дорозі додому. Крім того, тут можна буде знайти величезну кількість точок громадського харчування, – набагато більше, ніж у звичайних торговельних центрах, де фудкорт становить максимум 15-20%. В Smart Plaza Obolon практично третя частина всього простору – кафе і ресторани”.

Відкриття другого столичного Smart Plaza припало на один з найхолодніших і, в той же час, на диво сонячних зимових днів. Вже опівдні двері ТЦ було відкрито і всі бажаючі змогли потрапити всередину і взяти участь у святі. Як і у випадку з попередником, – ТРЦ Smart Plaza Polytech, відкритим у квітні 2018 року на проспекті Перемоги, 26 , – до дня відкриття з якірних орендарів готовими були почати свою роботу тільки двоє — Сільпо і KFC, які взяли на себе дозвілля перших відвідувачів торгового центру.

Сільпо традиційно залучив до свого відкриття безліч аніматорів і підготував обширну програму розваг. Зайняв супермаркет площу близько 2200 кв. м на першому поверсі і відкрився в абсолютно новому для себе стилі «Схеми виробництва», про який детальніше RAU розповість в одному зі своїх найближчих матеріалів. В асортименті нового Сільпо понад 11 500 найменувань товару. Серед іншого, можна знайти свіже і делікатесне м’ясо, живу та охолоджену рибу, рибу власного засолу і гарячого копчення, екзотичні фрукти, овочі та інше.

Крім цього, в супермаркеті працює власна пекарня з тандиром і відділ кулінарії зі стравами гриль на дровах, піцою, шаурмою і суші. А «Лавка традицій» представила фермерські продукти з різних куточків України. Також тут почав роботу квітковий бутік.

Обслуговує покупців 16 кас, у тому числі 6 терміналів самообслуговування та 2 каси на тютюновій крамниці.

Заклад міжнародної мережі KFC, в свою чергу, розмістився на двох рівнях торгового центру і зайняв площу 440 кв. м, на 150 посадкових місць. Як повідомив RAU Олексій Шаров, генеральний директор компанії «Глобальна ресторанна група – Україна», одного з українських франчайзингових партнерів KFC, ресторан в ТЦ Smart Plaza Obolon став 11-м закладом мережі в Києві і 14-м в Україні.

“Інтер’єр ресторану буде виконаний в новій концепції і адаптований до сучасної системи обслуговування у форматі fusion. Прийом, збір і видача замовлення буде здійснюватися різними співробітниками ресторану, оскільки це зручніше традиційної схеми in-line і дозволить швидше обслуговувати відвідувачів, а також значно оптимізує сервіс. Статус кожного замовлення буде відображатися на спеціальному табло», — розповів про принципи роботи нового закладу Олексій Шаров.

Крім двох якорів, в перший день роботи торгового центру почали свою роботу 10-20% від усіх операторів. Разом із запуском ТЦ прийняли перших покупців магазини Київстар, Ювелірне мистецтво, Зооуголок, турагенція Tez tour, академія англійської мови Study Academy та кав’ярня. Як розповіли в компанії UTG, – ексклюзивному брокері ТЦ Smart Plaza Obolon, – об’єкт на 90% вже заповнений орендарями. Решта операторів будуть відкриті в найближчі тижні. Так, наприклад, незабаром почне свою роботу магазин техніки, електроніки і гаджетів Comfy, площа якого складе приблизно 1000 кв. м. Також будуть відкриті супермаркети косметики та парфумерії EVA, MIXIT та Yves Rocher, магазин годинників і брендових аксесуарів Timeshop, Vodafone та інші.

Ювелірні вироби будуть додатково представлені торговими точками Столична Ювелірна Фабрика, Золотий Вік і Diadema.

Другий поверх Smart Plaza Obolon почне свою роботу вже в лютому. На нього будуть вести два ескалатори і ліфт. Ремонтні роботи біля них вже повністю завершені. На другому поверсі, крім магазину техніки Comfy, буде представлений фуд-корд, в який увійдуть ресторани Євразія і “Mamamia!”.

Також тут розміститься дитячий оператор, яким виступить перший в Києві торгово-ігровий простір MYplay. Об’єкт почне свою роботу 14 лютого на площі 430 кв. м. 30% магазину буде виділено під ігрову зону. Простір буде наповнено «фірмовими фішками» нової мережі, які включають лазерний тунель, басейн з кульками, зону віртуальної реальності, стіл пакування подарунків, зони тестів і прокачування талантів, кава-зону зі зручними пуфами, сцену і фотопримірочну.

У планах A Development – ще один торговельний центр в районі Голосієво. Попередньо відкриття заплановане на IV квартал 2020 року.

Читайте також

В очікуванні мегамолів: яким буде ринок торговельної нерухомості в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  213
Усі новини ринку