“Скажений Макс” у Харкові: як виглядає новий дизайнерський Сільпо в ТРЦ Nikolsky (фотоогляд)
21 травня у Харкові на вул. Пушкінській, 2 А в ТРЦ Нікольський відкрито Сільпо у стилі «дизель-панку». Це вже 13-й магазин мережі у Харкові. Всього до кінця року Сільпо планує відкрити 60 нових супермаркетів.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба мережі, площа торгового залу – 2700 кв. м. Обсяг інвестицій в магазин, оформлений в естетиці наукової фантастики, становить близько 150-160 млн грн.
«Ми виконали магазин в стилі дизель-панк на основі фільму «Скажений Макс». Харків пов’язаний з технікою і з технологічними досягненнями. У дизайні були задіяні роботи знаменитого харківського художника Гамлета Зіньківського, який теж доклав руку до дизайну», – розповів директор з розвитку Сільпо Андрій Шутко.
У магазині відтворено альтернативну реальність. Це суміш механічної ретроспективи початку ХХ століття, притаманної жанру дизель-панк, з постмодерними елементами і технологічним майбутнім.
Дизайн ТРЦ Nikolsky враховує особливості міста, тож команда Сільпо вирішила продовжити цю тему та заклали в дизайн-концепцію місцевий контекст і колорит. Тут можна знайти арт-об’єкти, що розповідають про визначних харків’ян: Лева Кононова, засновника картинг-школи, та Володимира Нікітіна, гоночна машина якого увійшла в історію автомобільного будівництва. Є також згадки про легендарного Олексія Бекетова та харківських науковців, які причетні до створення великого адронного колайдера, а ще посвята харківському метро.
До оформлення Сільпо у стилі дизель-панк долучилися відомі харківські митці: тут є графіті Гамлета Зінковського й маска Боба Бассета, чиї роботи підкорили весь світ.
«Нам подобається збирати навколо себе найкращих митців і фудмайстрів. Тож саме в Харкові в новому магазині ми вперше відкриваємо новий формат ― дегустаційний простір. У ньому збиратимуться найкращі шеф-кухарі України та проводитимуть майстер-класи для дітей і дорослих», – розповіли RAU в мережі.
Продукти компанія привозить в супермаркети Сільпо з 83-х країн світу, вишукує серед малих українських фермерів для проекту «Лавка Традицій» та виробляє сама в команді з крафтярами.
З особливостей власного виробництва тут є дві камери для дозрівання м’яса – суха та волога, камера для дозрівання риби, власна коптильня для риби гарячого копчення і навіть чизарня. У відділі кулінарії є кафетерій, піца та гриль на дровах, а у відділі алкоголю – окремий дегустаційний простір. В магазині працює 10 звичайних кас і 8 кас самообслуговування.
Для гостей у магазині працює фуд-хол з італійським рестораном і суші-баром, а також кав’ярня FEEL__trd. Зерна для кави компанія привозить з фермерських плантацій з різних куточків світу, а потім самостійно обсмажує.
За словами Андрія Шутко, цього року компанія планує відкрити або реконструювати з магазинів Фуршет 60 магазинів Сільпо.
«Ми реконструюємо магазини Сільпо не такими темпами, як би того хотілося. Часом це один-два магазини на рік. Ми не можемо собі цього дозволити просто фінансово. Є ряд майданчиків, які могли б реконструювати, але у власників майданчиків періодично є складнощі, невизначеність. Ми не маємо довгі договори. А коли немає довгих договорів, ми не можемо інвестувати в об’єкт», – розповів він.
Зараз мережа складається з 298 супермаркетів Сільпо, з яких 21 – реформатовані Фуршет і 73 – в оригінальному дизайнерському стилі. Також до мережі входить 4 делікатес-маркети Le Silpo.
Довідка. Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети Cільпо вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.
Читайте також
В Києві на Хрещатику відкриється магазин OffTop і кав’ярня FEELtrd від мережі Сільпо