«Преміум за доступною ціною»: казахстанська мережа Small відкрила в Алмати найбільший супермаркет (+фото)

«Преміум за доступною ціною»: казахстанська мережа Small відкрила в Алмати найбільший супермаркет (+фото)

29.11.2021 07:45
  1047
Володимир Тиравський

Загальна площа найбільшого супермаркету мережі Small становить 15 000 кв. м, торгова– 5500 кв. м. Новий Small позиціонується в сегменті «преміум» і робить ставку на комфорт покупців і якісний сервіс, зберігаючи при цьому доступні ціни.

Казахстанська мережа Small відкрила в Алмати свій найбільший супермаркет у новій концепції «преміум за доступною ціною». Торговий зал виконаний в актуальному дизайні з використанням натуральних матеріалів. Очікується, що чек нового магазину буде на 30% вище середнього по мережі завдяки вдалому розташуванню, широкому асортименту, різноманітності страв власного виробництва та великій зоні фаст-фуда. Про це повідомляє RAU з посиланням на Retail.

У торговому центрі на другому поверсі також розташований супермаркет електроніки, аптека, магазини квітів і аксесуарів для мобільної техніки.

Новий супермаркет Small позиціонується в сегменті «преміум» і робить ставку на комфорт покупців і якісний сервіс, зберігаючи при цьому доступні ціни. Асортимент супермаркету – 25 000 найменувань. Режим роботи – з 8.00 до 00.00. Очікуваний трафік – 8000 осіб в день.

В оформленні торгового залу застосовані декоративні конструкції з дерева і металу, лінійні та трекові системи освітлення та об’ємно-світлові вивіски. Чорний колір стелі підкреслює преміальність пропозиції.

«Обраний стиль покликаний викликати у покупців відчуття комфорту і гармонії, – розповідає генеральний директор мережі Small Демід Самошкін. – Відповідаючи сучасним тенденціям в дизайні, інтер’єр магазину виглядає найбільш вигідно на тлі конкурентів. В оформленні використано світле дерево, яким декоровані зони овочів і фруктів, кафе і алкоголю, а також вивіски по периметру магазину. Для навігації в торговому залі слугують об’ємні світлові літери. Емоційний акцент на відділах створюється за допомогою фіто-і фотодекорацій. У зонах кафе та кас використовується індивідуальне освітлення».

На вході розташовується зона свіжих фруктів і овочів. Запропоновано широкий асортимент, зокрема ягоди, екзотичні фрукти, локальні овочі. Яскрава панель із зображенням фруктів і овочів слугує елементом навігації, зонування і візуального маркетингу, стимулюючи купівлю.

Зал зонували за класичним принципом лінійного розміщення. Це дозволяє максимально ефективно використовувати площу. У залі встановлено низькі стелажі, які дозволяють зробити простір більш відкритим. Магазин обладнаний сучасним холодильним і стелажним обладнанням. Для зручності покупців між стелажами залишили широкі проходи.

Композиційним центром торгового залу є кафе, оформлене дерев’яними елементами і оснащене всім необхідним для споживача. Крім дерев’яного декору використовуються металеві елементи, покликані концептуально виділити простір кафе, а нестандартне освітлення сприяє створенню затишку і атмосфери спокою.

У кафе пропонуються готові страви – широка лінійка салатів і закусок, перші і другі страви, плов, безліч смачних тістечок, напої власного приготування, а також зона фастфуду, де приготування відбувається безпосередньо на очах у покупця. Основний асортимент фастфуду складається з піци, донеру, продукції гриль-бару, а також млинців з різними начинками.

У торговому залі оформлений фермерський куточок – кутова вітрина, де запропоновано широкий асортимент продуктів місцевих фермерських господарств. Також є зони спеціалізованої пропозиції – діабетичні товари, суперфуд і спортфуд, етнічна кухня.

Власне виробництво – одна із сильних сторін мережі Small. Компанія використовує дві схеми – цеху в супермаркеті та фабрика-кухня. Цей магазин має власні виробничі цехи і пекарню, що дозволяє продавати готову їжу. Планована частка власного виробництва в загальному продажі магазину – не менше 20%.

Кулінарія представлена ​​домашніми салатами і широким асортиментом інших страв. Наприкінці залу, покупця зустрічає гаряча випічка власної пекарні: хлібобулочні вироби, слойки, тандирні коржі, пироги. Асортимент кондитерського відділу включає солодкі вироби, виготовлені з натуральних продуктів кращими фахівцями міста.

У залі встановлено 21 повноцінну касу і 6 експрес-кас для оперативного обслуговування клієнтів. Також прискорити процес здійснення покупки допомагають 6 кас самообслуговування.

Довідка. Компанія Small & Skif керує понад 90 магазинами, обслуговує 4 млн відвідувачів в місяць, розвиває формати супермаркету і преміального супермаркету Small, дискаунтера Skif. Загальний асортимент – понад 40 000 найменувань товарів. У компанії понад 2000 постачальників. В інфраструктурі Small & Skif – власне виробництво, а також розвинена логістика, яка налічує понад 100 транспортних одиниць. Перший преміальний магазин був відкритий у 2018 році, його вирізняє гарне дизайнерське оформлення для тих, хто хоче здійснювати покупки з максимальним комфортом. Зараз в Казахстані працюють 15 супермаркетів Small-premium і у 2021 році планується запуск ще двох.

Читайте також –

Шовковий шлях: як український рітейл працює у Казахстані


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку