Люди та гриби: мережа Сільпо відкрила черговий психоделічний супермаркет (фотоогляд)
У Києві за адресою Харківське шосе, 144 Б (ТЦ Дарниця) відкрився оновлений Сільпо у стилі люди-гриби. Супермаркет фактично є інтерактивним музеєм, в якому можна дізнатися про важливість грибів та їхні унікальні властивості.
З ілюстрацій у магазині можна дізнатись різні історичні й наукові дані про те, як гриби використовувалися в минулому і чим корисні нині. Наприклад, що перше зображення гриба було знайдено під час розкопок у Стародавньому Єгипті, або що гриби здатні створювати вітер під час випаровування вологи зі своєї поверхні.
Завдяки унікальному дизайну супермаркету для відвідувачів шопінг перетвориться на прогулянку загадковим лісом з велетенськими неоновими грибами.
Гриби у дизайні магазину є всюди: посеред відділів з екзотичними фруктами та овочами, в рибному та м’ясному відділах, а також у кулінарії.
Для зручності неонові лазери підсвічують широкий асортимент у холодильниках. А вивіски у відділах — різні за стилем та також освітлюються неоновими лампами.
В оновленому магазині відвідувачі зможуть скуштувати абсолютно свіжі страви з грилю на дровах, а також поласувати смаколиками від Власної кондитерської. Для поціновувачів флористики в супермаркеті Сільпо є квітковий бутик.
Загальна площа оновленого супермаркету становіть майже 1800 кв. м. Для мінімізації черг тут встановлено 13 кас, з яких п’ять тандемів, одна тютюнова крамниця, одна для самовивозу, одна – квітковий бутик та сім кас самообслуговування (чотири готівкові та три безготівкові).
Супермаркет працює цілодобово. Також доступні онлайн-замовлення та самовивіз.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на листопад 2021-го нараховує понад 318 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Cільпо — один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових рітейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 90 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу Сільпо створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Команда Сільпо також отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, азіатської культури, історії Подолу тощо. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три Cільпо: за мотивами «Маленького Принца», у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і Сільпо Re Cycling — магазин, який побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому ставленню до планети.
Читайте також –
Китайський кіберпанк та енергія вітряків: мережа Сільпо відкрила два нових супермаркета (фотоогляд)