Вийшли з Павутини: як виглядає перший офлайн-магазин Makeup (фотоогляд)

Вийшли з Павутини: як виглядає перший офлайн-магазин Makeup (фотоогляд)

25.11.2020 10:00
  1685
rau

Зона презентацій, найпопулярніші бренди елітної парфумерії, декоративна і доглядова косметика сегмента luxury та багато іншого. Як виглядає і що пропонує своїм відвідувачам перший «цегляний» магазин онлайн-рітейлера Makeup.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як раніше повідомляв RAU, дебютна фізична торгова точка найбільшого парфумерного e-commerce рітейлера в Україні розмістилася в столичному торгово-розважальному центрі Атмосфера. Загальна площа магазину склала близько 260 кв. м, а площа торгового залу – понад 230 кв. м.

Тут компанія втілила концепт шоу-руму, представивши ті продукти й бренди, які клієнту бажано побачити і спробувати перед покупкою. Зокрема, представила провідні торгові марки luxury-сегменту, нішеву парфумерію, цікаві та рідкісні бренди косметики з догляду за обличчям, волоссям і тілом.

В цілому на старті роботи магазину в його асортименті представили понад 4000 товарів усіх основних категорій – парфумерія, косметика з догляду за обличчям, тілом, професійні продукти для волосся, продукти для чоловіків та аксесуари.

Зал візуально розділений на дві зони великим екраном. Центральне місце біля входу використовується для презентацій гучних новинок сезону. На даний момент в партнерстві з брендом Valentino рітейлер пропонує звернути увагу на аромат Voce Viva.

По периметру залу розташовуються найбільш популярні товари та бренди сегменту елітної парфумерії. По ліву руку від входу починається жіноча парфумерія, по праву – чоловіча.

Як розповіла RAU директор з маркетингу Makeup Любов Калюжна, в новому магазині компанія намагалася зробити навігацію максимально зрозумілою і зручною для клієнтів.

На стійках в центральній частині залу розміщені бренди декоративної косметики та косметики з догляду, також представлені найбільш популярні продукти сегменту luxury, цікаві торгові марки з різних країн, різних напрямків, включаючи бренди натуральної та органічної косметики.

За головним екраном знаходиться простір, де клієнти можуть комфортно познайомитися з нішевою парфумерією, а також окрема зона, де представлені бренди сегменту дерматокосметики.

«Вибір на сайті, безумовно, величезний, тому за асортиментом ми гнучкі: дивимося, що цікавить клієнтів і що важливо представити в магазині. Частина асортименту буде змінюватися, так зможемо показати більшу кількість цікавих товарів і брендів», – уточнює Любов Калюжна.

Відзначимо, раніше в компанії говорили, що зараз Makeup працює над подібним проектом в Європейському союзі, і незабаром планує відкриття шоу-руму в столиці Польщі Варшаві.

Читайте також –

Краса без кордонів: Makeup запустив онлайн-магазин у Франції


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  141
Усі новини ринку