Купувати красиво: як виглядає оновлений Le Silpo в Дніпрі (фотоогляд)

Купувати красиво: як виглядає оновлений Le Silpo в Дніпрі (фотоогляд)

16.06.2018 09:00
  1540
Ukrainian Retail Association

Відділ «ceперфудів» з товарами здорового харчування, дров’яна піч для приготування піци, станція сироваріння та квітковий бутік – як змінився преміальний супермаркет Le Silpo в Дніпрі після оновлення.

Цьогоріч компанія Fozzy Group завершила оновлення одного зі своїх флагманських об’єктів в Дніпрі – делікатес-маркету Le Silpo, розташованого в ТЦ Cascade Plaza на Катеринославському бульварі, 1. Як виглядає оновлений Le Silpo, що в ньому змінилося і які нові послуги представлені – в огляді RAU.

Відділ «суперфудів»

Головною родзинкою магазину став відділ «суперфудів». Це перший повноцінний відділ здорового харчування в мережах Сільпо і Le Silpo. Ідея полягає в тому, щоб зібрати в одному місці продукти, що не містять консерванти, барвники, ГМО, рафінований цукор, транс-жири та інші небажані компоненти.

«Іншими словами «суперфуди» – це корінці, насіння, листя, водорості, ягоди та інші частини рослин, що вживаються як в натуральному, так і у вигляді порошків, соків і витяжок. За своїм хімічним складом «суперфуди» не схожі на звичні продукти харчування, так як концентрація білків, вітамінів, мінералів, незамінних кислот, антиоксидантів та інших корисних речовин в них в рази вище», – пояснили в Le Silpo.

Крім «суперфудів» у відділі можна знайти продукти з маркуванням Organic, Vegan, Glutenfree, Sugarfee.

Дров’яна піч, відділ свіжого м’яса і риби

Серед родзинок магазину можна назвати ще дров’яну піч для приготування неаполітанської піци – це перша дров’яна піч в Дніпрі, нею завідує відомий Марко Черветті, бренд-шеф мережі Сільпо.

Відділ свіжого м’яса в торговельній точці обладнали шафою для визрівання м’яса, куди поміщають відруби українських фермерських телят порід Ангус і Симентал. Як уточнили в Le Silpo, м’ясо визріває до ідеального, готового до гриля стейку під впливом гімалайської солі і при температурі 0 градусів за 21 день.

Збільшили в магазині й вітрину свіжої риби. Вона стала в два рази більше, а її асортимент доповнився копченнями з власного цеху.

Також тут оновили асортимент устриць, ікри, тунця і додали додаткову послугу чищення великої риби в залі.

Лавка Традицій, гастрономічний острівець і власна пекарня

Лавка Традицій в новому Le Silpo стала повноцінною гастрономічною вітриною з ковбасами і сирами від українських крафтовиків. Серед іншого, в ній доповнили асортимент бакалії: мед, джеми, конфітюри, варення, масла, чаї та трави. Родзинкою відділу стала станція сироваріння, де готують свіжу розсільну моцарелу.

Зміни торкнулися і відділу гастрономії. Продукція з різних країн світу розмістилася на острівці, хамони тепер красиво висять на штанзі, а у відділі коптять м’ясні ковбаси.

У компанії також звертають увагу на пекарню з подової піччю та появу кондитерського цеху. Для власної кондитерської в магазині виділили окремий корнер з шоколатьє і виробництвом цукерок з бельгійського шоколаду.

Оновлення ресторану і квітковий бутік

В ході оновлення також було розширено ресторан LeGrill, розташований біля винотеки магазину. Зокрема, в ньому з’явився окремий зал для куріння. А кафетерій перетворився в комфортну зону з атмосферною посадкою біля панорамних вікон.

На окрему увагу заслуговує відділ вагової кави та чаю. Більшість позицій в асортименті – продукти класу «органік» та «спешиалті». Їх ретельно відбирає у фермерів і поставляє в магазин відділ власного імпорту Сільпо.

Квітковий бутік в оновленому Le Silpo оформили в спеціалізований корнер з подарунками, декоративним оформленням, живими квітами та квітами у горщиках. Тутешні флористи можуть не тільки створити букет або композицію, але і при бажанні клієнта оформити виїзний захід, домашнє свято і навіть весілля.

Читайте також –

Їжа класу «преміум»: навіщо Сільпо, Фора і АТБ відкривають елітні продуктові маркети


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку