Класс Гагаріна: як виглядає найбільший ТЦ мережі Класс у Харкові (фотоогляд)

Класс Гагаріна: як виглядає найбільший ТЦ мережі Класс у Харкові (фотоогляд)

22.01.2022 09:00
  2446
Микола Маранчак

Найбільший торговий центр Класс відкрився біля ст.м. «Проспект Гагаріна» та став 14-м у харківській мережі.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомляє рітейлер, торговий центр розташований за адресю пров. Донецький, 18, навпроти залізничного вокзалу “Левада”. На фасаді будівлі розташовано багато дрібних магазинів, в яких можна випити каву, скуштувати коржі з тандиру, купити тютюн, квіти та приладдя для риболовлі.

На першому поверсі розмістився якірний орендар – однойменний супермаркет Класс площею 4000 кв. м – в асортименті якого можна знайти різноманітні продукти харчування, в тому числі м’ясні вироби, овочі, фрукти, морепродукти та інше. Покупців обслуговує 27 кас, в тому числі каси самообслуговування.

Для всіх бажаючих перекусити в торговому залі супермаркету облаштований фуд-корт з відкритою кухнею, де можна спостерігати за процесом приготування замовлених страв. Всього їх в асортименті понад 150. Неподалік також розташований відділ готових страв, кондитерських виробів і кулінарії, представлений у вигляді острова вітрин.

Графік роботи супермаркету з 7:00 до 23:30.

Крім того, на першому поверсі торгової галереї розмістився магазин Comfy, а на другому – відкрилися магазини Colin’s, Цитрус, Sіnsay, Mida, Giulia, Master Zoo, E-tage та інших рітейлерів. Також тут знаходиться кафе 50th Parallel. В торговому центрі присутній підземний паркінг.

Довідка. Мережа супермаркетів Класс працює у Харкові з 2001 року. Власник мережі – харківський бізнесмен, депутат Харківської міської ради Олександр Лобановський. Зараз рітейлер об’єднує 14 торгових точок (сім з них – повноцінні торгово-розважальні центри), які щодня обслуговують 100 000 сімей. Асортимент мережі налічує більше 90 000 SKU. Також, мережа реалізує товари під власними торговими марками «ЩЕ-Б-ПАК» (середній ціновий діапазон) та «Кращий вибір» (економ-сегмент).

Також в мережі є магазини канцтоварів “Карандаш”, магазин дитячих товарів Bambini, магазин товарів для будинку Style Home, ресторани Amato і кафе “Территория отдыха”. А під брендом Daily у рітейлера відкрито відділ піци, фуд-корт в центрі одного з супермаркетів, кондитерська, кафетерій і пекарня.

Фото: Hitline, Харківблог

Читайте також

На передовій: огляд регіональних торгових мереж східної України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку