Реформат: як виглядає Фора в новій торговій концепції (фото)

Реформат: як виглядає Фора в новій торговій концепції (фото)

10.06.2017 09:00
  1973
rau

Цього року торговельна мережа Фора, що входить до Fozzy Group, активно експериментує із форматами, відходячи від звичної концепції “магазин біля дому”.

При цьому новинки мережа воліє “обкатувати” у невеликих містечках Київської області. У травні компанія презентувала перший преміальний супермаркет Favore в смт Козин. А дещо раніше – у березні – розпочав роботу найбільший у Київській області магазин під вивіскою Фора. Як раніше писала rau.ua, площа торгового залу склала 687 кв. м, що дозволило рітейлеру істотно розширити асортимент товарів у магазині. Зокрема, тут можна знайти великий вибір свіжої випічки власного виробництва (функціонує пекарня повного циклу). Також є широкий асортимент м’яса, збільшений вибір сирів, ковбас, рибної продукції та інших категорій товарів. Крім того, у магазині є вже звичні для мережі піца на замовлення і свіжа кава.

Торгова точка розташувалася на Бориспільській трасі в межах села Щасливе та відкрилася в новому для мережі стилі. Як виглядає новий супермаркет Фора – у фотоогляді (фотографії компанії Технолхолод).

фора

Як виглядає перший франчайзинговий NOVUS Експрес в Київській області (фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку