Реформат: як виглядає Фора в новій торговій концепції (фото)

Реформат: як виглядає Фора в новій торговій концепції (фото)

10.06.2017 09:00
  2513
rau

Цього року торговельна мережа Фора, що входить до Fozzy Group, активно експериментує із форматами, відходячи від звичної концепції “магазин біля дому”.

При цьому новинки мережа воліє “обкатувати” у невеликих містечках Київської області. У травні компанія презентувала перший преміальний супермаркет Favore в смт Козин. А дещо раніше – у березні – розпочав роботу найбільший у Київській області магазин під вивіскою Фора. Як раніше писала rau.ua, площа торгового залу склала 687 кв. м, що дозволило рітейлеру істотно розширити асортимент товарів у магазині. Зокрема, тут можна знайти великий вибір свіжої випічки власного виробництва (функціонує пекарня повного циклу). Також є широкий асортимент м’яса, збільшений вибір сирів, ковбас, рибної продукції та інших категорій товарів. Крім того, у магазині є вже звичні для мережі піца на замовлення і свіжа кава.

Торгова точка розташувалася на Бориспільській трасі в межах села Щасливе та відкрилася в новому для мережі стилі. Як виглядає новий супермаркет Фора – у фотоогляді (фотографії компанії Технолхолод).

фора

Як виглядає перший франчайзинговий NOVUS Експрес в Київській області (фото)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  591
Усі новини ринку