Фоторепортаж з VI виставки RAU Expo 2023

Фоторепортаж з VI виставки RAU Expo 2023

09.09.2023 10:44
  3013
Микола Маранчак

5-6 вересня у столичному КВЦ Парковий відбулася VI Міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту — RAU Expo. Виступи 82 експертів, 1300 гостей від компаній – лідерів ринку серед учасників, 60 експонентів та інше. Як це було цього року – в фоторепортажі RAU.

Організатор виставки – Асоціація рітейлерів України. Генеральним партнером виставки була міжнародна IT-компанія SMART business, яка займається впровадженням, локалізацією та розвитком ERP-, CRM- та HRM-систем на базі сервісів Microsoft. Генеральним партнером із сервісної доставки – Uklon. Головна тема заходу була – “Адаптація та курс на розвиток”. 

Експо-зону виставки представили близько 60 компаній, серед яких – Dragon Capital, Budhouse Group, Bizerba, Fondy, Cleaning Pro Group, Textilbox, Fly Kids, CHM Software, Promodo, SMART business, Midsun, Світлотек, Viatec, Altea Group, TekstilBox, Quantula, Ava Tech, Галицька свіжина, Lumiere, Diodika, Synergy Construction, ТРЦ Подоляни, ТРЦ Port City та багатьох інших компаній.

Фото-зона біля бренд-волу. На фотографії – представники Сільпо

Команда SMART business

Команда мережі маркетів Аврора 

Топ-менеджери і власники компаній роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості на експо-зоні

Стенд експо-зони

Стенд Галицька свіжина

Стенд Creatio

Представники Intertop, Dragon Capital Property Management і ТРЦ Victoria Gardens

Гостями RAU Expo 2023 стали топ-менеджери і власники практично всіх ключових компаній роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості, а також організацій, що пропонують ефективні рішення для рітейлу та девелопменту. Серед гостей події можна було зустріти представників Fozzy Group, АЛЛО, Comfy, Епіцентр К, Фокстрот,Watsons, YUKI, MOYO, ВМ Техніка, SOVA, Територія мінімальних цін, Sport City, Галицька Свіжина, Lviv Croissants, Сільпо, WR Group, ТРК White Lines, LPP,  MustHave, Rozetka, ТРЦ Оазис, ТРЦ Французький бульвар, ТРЦ Комод на Лівобережній, Market Mall Darynok, ТРЦ Smart Plaza та ін.

Крім експозони, в два потоки проходили ділові конференції, на яких близько 82 спікери з українських і міжнародних компаній, які ділилися своїм досвідом, презентували цікаві кейси та нові проекти, обговорювали актуальні проблеми галузі, шляхи їх вирішення та ключові тенденції ринку. Ці компанії не тільки вистояли та адаптувались до найскладніших умов, але й продовжують розвиватися та підтримувати країну гуманітарною та військовою допомогою, податковими надходженнями та робочими місцями. 

Всього програма включала в себе 12 тематичних блоків, що охопили такі теми, як відновлення рітейлу та післявоєнні перспективи, партнерство між галуззю торгівлі та державою, важливість соціальної відповідальності бізнесу та багато іншого. Розпочався перший день в залі №1 сесію, присвяченою адаптації ринку комерційної нерухомості під час війни та його майбутнім перспективам.

 

Тимур Енхбаяр – Старший юрист, Sayenko Kharenko Тимур Енхбаяр виступає з презентацією “Виклики юридичної синхронізації західних стандартів та українських реалій під час воєнної адаптації та післявоєнної відбудови”

CEO Alfa Development Group Максим Онуфрієнко розповідає про відновлення будівництва логістичних комплексів в умовах війни

Глядацький зал під час виступів

СЕО консалтингової компанії Retail&Development Advisor Андрій Лотоцький. Тема його виступу: ”Концепції нових ТРЦ, їх унікальність та конкурентні переваги”

Глядацький зал під час виступів

Питання дискусії. Спікери: Максим Гаврюшин (Budhouse Group), Петро Пуняк (WR Group), Наталія Кравець (Dragon Capital Property Management, Наталія Антоненко (Port City Group), Олександр Оверчук (ТРЦ Злата Плаза). Модератор дискусії – керуючий партнер компанії з управління нерухомістю Retail.Pro Артем Ретін

Спікери сесії

В цей же час в іншому залі виступали представники Promodo, Num8erz, Подорожник, Fozzy Group, UPG, VOVK, Novus та RAU, які обговорювали відновлення галузі рітейлу. Сесія почалася з виступів окремих спікерів з презентаціями і продовжилася панельною дискусією.

Керівник напрямку аналітики Retail Association of Ukraine Яна Єрмакова ділиться даними про відновлення і трансформацію роздрібної торгівлі під час війни

Керівниця департаменту досліджень та стратегії Promodo Юлія Яценко. Презентація “Український e-сommerce 2023: демонструє витривалість і будує плани на майбутнє” 

Сo-founder та CEO компанії Num8erz Андрій Шевчук виступає з презентацією на тему “Numberz.Insights – панель аналізу поведінки покупців: кейси рітейлерів та CPG 2023”

Панельна дискусія, в якій приняли участь В’ячеслав Сауц (Подорожник, Дмитро Циганков (Fozzy Group), Надія Гануліч-Манукян (АЗК UPG), Володимир Яремчук (VOVK) та Дарія Іванченко (NOVUS)  

Портрети спікерів

Модератор сесії – Яна Єрмакова, керівник напрямку аналітики Retail Association of Ukraine

Глядацька зала

Склад експертів другої сесії виставки був не менш яскравим. У першому залі виступали представники WOG, FOZZY Group, Біцерба Україна, Cleaning Pro Group, Sohina global recruitment, EDIN, METRO Україна та Монделіс Україна. На порядку денному сесії були інноваційні рішення та технології для бізнесу. 

“Автоматизація обслуговування клієнтів як реакція на зміни ринку праці”. Виступає директор Дирекції цифрової трансформації мережі АЗК WOG Олег Кушіль

На сцені Іван Славіогло – Віце Президент по ІТ, FOZZY Group та Антон Денисенко – Керуючий директор «Біцерба Україна». Презентація: “Подолання викликів та створення нових можливостей завдяки інноваційним технологіям”

Операційний директор Cleaning Pro Group Олександра Остапенко розповідає про адаптацію та розвиток сучасного клінінгу в Україні

Анастасія Сохіна – Founder та CEO Sohina global recruitment. Презентація: «Які інновації допоможуть вивести ринок праці на новий якісний рівень в Україні у 2023 році»

Зі спільною презентацією виступили Product manager EDIN Дмитро Гончаров, головний бухгалтер METRO Україна Наталія Міщенко та фахівчиня з міжнародних та локальних перевезень Монделіс Україна Юлія Авраменко. Вони розповіли про реалії впровадження е-ТТН для бізнесу.

В цей же час в іншому залі проходила сесія “Партнерство між рітейлерами та державою для економічного відновлення після війни”. До панельної дискусії приєдналися заступниця Міністра економіки України Надія Бігун, Director of Government Relations Fozzy Group Ірина Дячук, керівник GR-напрямку, BGV Group (мережа КОЛО) Артур Мартиненко та комерційний директор Auchan Україна Алла Ковалевська. Модерував сесію – Head of GR Retail Association of Ukraine Олексій Француз.

Учасники сесії під час панельної дискусії 

Спікери сесії

Продовжилася ділова програма RAU Expo 2023 другим блоком конференції “Стратегія лідера в умовах воєнного стану” та інтерв’ю з Сергієм Притулою – засновником Благодійного Фонду Сергія Притули, волонтером, громадським діячем.

 

Сергій Притула та ведучий сесії – Андрій Жук (RAU)

Глядацька зала

Глядацька зала

Після інтервʼю почалася панельна дискусія, спікерами якої стали директор з роздрібної торгівлі Епіцентр К Дмитро Танько, власник Impero Group Андрій Гнатишак, власник ТехноЇжак Олексій Гулий та власник і генеральний директор Галицька Свіжина Тарас Лисий. Модерував сесію Андрій Жук – співзасновник Retail Association of Ukraine.

Спікери дискусії

Зліва направо: Олексій Гулий (ТехноЇжак), Дмитро Танько (Епіцентр) та Андрій Жук (RAU)

Андрій Гнатишак (Impero Group) і Тарас Лисий (Галицька Свіжина)

Ще в одному залі проходила сесія “Розширення кордонів. Особливості роботи на нових ринках”. Її спікерами стали топ-менеджери і власники Мармеладний Кіт, Lviv Croissants, SMART business, TUGATO, Kormotech, Solmar і рітейл-ательє Dzyuba.

Анна Островська (Мармеладний Кіт)

Денис Шевчук (SMART business)

Тетяна Лахтадир (Solmar)

Юлія Дзюба (Dzyuba) та Андрій Кучеренко (Kormotech)

Андрій Кучеренко (Kormotech) та Анастасія Кошова (TUGATO)

Перший день виставки завершився вечірнім фуршетом.

Вечірка в розпалі

Дружня атмосфера під час свята

Святкова атмосфера

VIP-гості RAU Expo 2023

Другий сесійний день був не менш насиченим. Сесія №1 в першому залі була присвячена інструментам збільшення продажів. Серед виступаючих були топ-менеджери Антошка, Ланет CLICK, Fondy, SMART Demand Forecast, Київстар та Територія мінімальних цін.  

Директор з операцій та розвитку Антошка Іван Чивкін розповідає про управління товарообігом та прибутковістю в рітейлі

Микола Андрущенко –СМО Ланет CLICK. Презентація: “Digital в українській роздрібній торгівлі під час війни”

“Як продавати українське всьому світу?” Розповідає Богдан Біленко – Business Development Manager Fondy.

Артем Степанов – експерт в сфері прогнозної аналітики, Product Owner рішення для прогнозування попиту SMART Demand Forecast. Презентація: “Як використання штучного інтелекту допоможе збільшити прибуток бізнесу?”

Керівник напрямку з продажу рішень в ритейлі Київстар Олександр Назарук розповідає, як Big Data допомагає ритейлу зростати”

Глядацька зала

Наталія Хомік – директор з маркетингу, Територія мінімальних цін. Презентація: “Фішки” CRM-маркетингу Території мінімальних цін, які збільшують продажі”

Глядацька зала

Після перерви в цьому ж залі для обговорення інноваційних рішень та технологій для бізнесу, зібралися представники Фокстрот, VIATEC, WhiteDoc, ІНСК та Uklon

Василь Гриб – начальник відділу технічної підтримки продажів Фокстрот, Презентація: “Інтеграція інструментів безконтактних видів оплати у рітейлі ПТіЕ: досвід мережі Фокстрот у воєнний час”

Комерційний директор VIATEC Олег Кіріяйнен говорить про вигідні технології безпеки

Презентація: “InsurTech та рітейл: шлях Kodak чи Netflix”. Виступає Дмитро Сличко – СЕО Cтрахова компанія ІНСК

Дмитро Дудченко – HBD сервісу електронного документообігу WhiteDoc. Презентація: “WhiteDoc – нові можливості для покращення клієнтського сервісу та прискорення бізнес-процесів”

 

Євген Борисенко – Business developer manager, Uklon. Презентація: “Скорочення Ризиків та Розширення Горизонтів: Експрес Доставка як Ключовий Інструмент Оптимізації Бізнес-Процесів для для онлайн-сервісів”

У залі №2 проходила сесія “Ринок праці. Як пережити високий сезон в умовах дефіциту персоналу”. Аналітикою “Виклики та динаміка ринку праці в рітейлі” поділилися керівник напрямку аналітики Retail Association of Ukraine Яна Єрмакова та маркетинг-директор robota.ua Юлія Далібук.

Яна Єрмакова (RAU)

Юлія Далібук (robota.ua)

Глядацька зала

Після них для обговорення інноваційних інструментів залучення та утримання персоналу в панельній дискусії зустрілися директор з персоналу Територія мінімальних цін Вікторія Закарчевна, HRD Comfy Катерина Бандуровська, директор з управління талантами Miratech Оксана Огнева, HRD Агромат Ірина Гнутова та HRD напрямку власного рітейлу МХП Поліна Тіщенко. Модерувала сесію Мирослава Трандаш, власниця MIRA top recruiting (Executive / IT), Co-founder MIRAHUB.

Спікери дискусії

Портрети спікерів

Далі стартувала сесія “Франчайзинг як каталізатор відновлення економіки та популяризації українських брендів в світі”, яка проходила під егідою компанії Franchise Group. Зміни на ринку франчайзингу обговорювали керівник проекту Бо Хліб Наталя Назаренко, керівник відділу франчайзингу Агромат Василь Пасічник, директор із обслуговування клієнтів Нова пошта Максим Мележик, СЕО та співзасновник М‘ясторія, співзасновник Твоє Коло Андрій Усенко, а також генеральний директор Наш край та SPAR Віктор Мольченко. Керівник проектів Franchise Group Марія Бездушна модерувала сесію.

Портрети спікерів

Після обідньої перерви відбулося ще дві заключні сесії. Перша з них називалася “Сміливі комунікації та соціальна відповідальність бізнесу”. Її спікерами стали представники NAI Ukraine, Urban Experts, Kearney Україна, БФК Gulliver, Arricano Real Estate, Lukas та Intertop Ukraine.

Модератор сесії: Олена Яковенко – керуючий партнер Prсom

Володимир Стецик – директор Kearney Україна. Презентація: «Наступ потребує підтримки»

CEO & Founder в NAI Ukraine / Urban Experts Віталій Бойко

Марія Самплавська – CMO Intertop Ukraine. Презентація: “Мода на відповідальність”

 

Директор з маркетингу Arricano Real Estate Інна Морозова виступає з презентацією “Рік стійкості та сміливості торговельних центрів”

 

Про “солодку українізацію” розповідаю Юлія Ткаченко – начальник відділу розвитку та продажів в мережах Lukas

Катерина Шпачук – PR-менеджер БФК Gulliver. Презентація: “Come back івентів до ТРЦ: про сенси та партнерства”

Інша сесія проходила під егідою IDNT та називалася “Український рітейл: ЗУХВАЛІ ТА НЕЗЛАМНІ”. Слово взяли представники eSputnik, Країна Мрій, Аврора КОЛО та IDNT.

Модератором сесії виступив Микола Чумак – співзасновник та СЕО IDNT

Олег Лєсов – Chief Product Officer, eSputnik. Презентація “E-commerce Benchmarks: інсайти поведінки покупців і стратегій комунікації під час війни”

Олена Коронотова – співвласниця та керуючий партнер IDNT. Презентація “Український рітейл-прорив під час війни. Фактори успіху”

Учасники панельної дискусії

Асоціація Рітейлерів України дякує всім спікерам, гостям та партнерам заходу, без яких проведення виставки було б неможливим.

Партнери події: 

ІНФОРМАЦІЙНІ  ПАРТНЕРИ RAU Expo 2023:

Команда RAU вітає усіх із шостою виставкою RAU Expo

Ще більше фото можна знайти за цим посиланням.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  14
Усі новини ринку