Волинське “чудо”: як виглядає преміальний супермаркет Forta від мережі Чудо Маркет у луцькому ТЦ Baobab (фотоогляд)

Волинське “чудо”: як виглядає преміальний супермаркет Forta від мережі Чудо Маркет у луцькому ТЦ Baobab (фотоогляд)

01.04.2023 09:00
  14494
rau

Під Луцьком відкрився преміальний гастромаркет Forta – новий бренд харківського продуктового рітейлера Чудо Маркет. Як виглядає супермаркет в новому торговому центрі Baobab та в чому його унікальність.

Відкриття ТЦ Baobab відбулося 30 березня в с.Рованці, що знаходиться вздовж об’їзної траси Луцьк-Львів. Якірним орендарем нового волинського об’єкту комерційної нерухомості став супермаркет Forta. Крім нього, на площі 6500 кв. м розмістилися аптека Здорова родина, зоомагазин Зоородина, магазин техніки iGood, бутик нішевої парфумерії Sillage і піцерія Фелічіта. Унікальною особливістю фасаду комплексу став декор у вигляді двох дерев. “Більшість магазинів у комплексі – локальні оператори, але при цьому оформлені досить цікаво. Таке відчуття, що над ними працювала та сама студія дизайну. Але найцікавішим елементом даного комплексу був саме ексклюзивний «продуктовий якір»”, – поділився враженнями про об’єкт співзасновник компанії з управління комерційною нерухомістю Retаil.Pro Артем Ретін (фото: Артем Ретін).

За словами експерта, для більшості відвідувачів гастромаркет Forta – це якась нова мережа, з великою ймовірністю, новий формат когось із місцевих гравців. Для тих, хто вдався у питання глибше, вже давно не секрет, що це суббренд одного з лідерів харківського рітейлу – мережі супермаркетів Чудо Маркет. “Причому цей формат явно претендує на певну преміальність, на відміну від вже існуючої мережі”, – вважає він.

На офіційних ресурсах Чудо Маркет про Forta не згадують, проте можна прочитати про його позиціонування на офіційних ресурсах самого супермаркету. Його представляють, як “сучасний гастромаркет європейського рівня з крафтовими товарами з різних куточків світу, готовими стравами для всієї родини від шеф-кухаря, місцем ділових зустрічей і новим гастрономічним враженням навіть для самих вибагливих”.

Асортимент магазину включає як традиційний продуктовий кошик, так і готові страви. На території магазину знайшлося місце також для невеликого кафе із зоною посадки. 

Офіційний чат-бот Forta у Viber і Telegram дає можливість отримати віртуальну картку лояльності супермаркету, дізнаватися про акції, дегустації та розіграші, отримувати персональні пропозиції, а також зворотній зв’язок на звернення. Крім того, рітейлер продовжує запрошувати працівників на відкриті вакансії. 

Ще фото з нового об’єкту у Волинській області – нижче.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  120
Усі новини ринку