Фокстрот в ТРЦ King Cross Leopolis виповнюється сім років (фоторепортаж)

Фокстрот в ТРЦ King Cross Leopolis виповнюється сім років (фоторепортаж)

25.03.2017 10:00
  1386
Микола Маранчак

Що заплановано на день народження одного з перших гіпермаркетів Фокстрот в Західній Україні, в чому його перевага, як він виглядає і що нового може запропонувати покупцям.
26 березня гіпермаркету побутової техніки та електроніки Фокстрот у ТРЦ King Cross Leopolis виповнюється сім років. Незадовго до свята rau.ua побувала в магазині і довідалася про плани на відзначення річниці і про відмінності цього шоу-руму Фокстрот від інших магазинів мережі.

Відкритий у 2010 році в ТРЦ King Cross Leopolis, Фокстрот зайняв площу 2800 кв. м, ставши одним з основних орендарів торгово-розважального центру. Вже тоді він мав перевагу перед іншими магазинами – перебуваючи поблизу від кордону з Європою, він міг першим отримувати товар від виробників. Це перевагу магазин зберіг і сьогодні – шоу-рум в ТРЦ King Cross Leopolis – єдиний магазин мережі з 1000 кв. м бренд-зони.

Директор гіпермаркету Фокстрот Богдан Буца каже, що в бренд-зоні, також званої shop-in-shop насамперед приділяється увага новинкам, які магазин отримує безпосередньо з виробництва: “Якщо з’являються оновлення товару, ми перші отримуємо їх прямі поставки від виробника. Завдяки великій бренд-зоні, яку досі не змогли собі дозволити інші магазини мережі, це єдиний в своєму роді магазин Фокстрот”.

Що стосується нововведень в магазині, то вони зазвичай починаються з опитувань покупців, персоналу і адміністрації. За словами Богдана Буца, це робиться для зручності клієнтів. Такий підхід дозволяє врахувати безліч важливих деталей, які експерту не завжди під силу передбачити.

“Львів’яни дуже люблять лінійки техніки, – каже Богдан Буца. – Вони, наприклад, якщо вибирають якийсь продукт, то дуже прискіпливо поставляться до кольору і дизайну додаткового чайника або тостера на кухні. Поняття “фен шуй” у них закладено на рівні підсвідомості, тому вся техніка в магазині викладається “в тон”.

Передбачена в магазині і дитяча зона, поки батьки зайняті вибором техніки та її комплектації.

Вже зараз в Фокстрот в ТРЦ King Cross Leopolis впроваджуються елементи Show Store, які стали обов’язковими для всієї мережі. Це дозволяє таку техніку, як, наприклад, дрони, перевіряти на місці в спеціальних зонах, в яких є все необхідне обладнання та площа.

Присутні у львівському Фокстрот також VR-технології Samsung, що складаються з окулярів віртуальної реальності Samsung Gear VR, за допомогою яких можна переглядати кіно у форматі 360 градусів. Протестувати технологію віртуальної реальності можна прямо в магазині.

Що ж стосується Дня народження Фокстрот, який у святковій обстановці буде проходити 25 і 26 березня, то в магазині заплановані майстер-класи від виробників техніки, типу Philips, так від шеф-кухаря Софії Гресь, яка буде випробовувати на очах у відвідувачів техніку від Kenwood. Можна буде також отримати консультацію від професійного стиліста-перукаря по догляду за волоссям і навчитися самостійно робити укладки і зачіски на техніці мережі. А ще у ці дні можна буде одним з перших випробувати в дії нові квадрокоптери Mavic PRO, які щойно з’явилися в Україні. Не обійдеться і без знижок і подарунків: до свята готувалися довго і грунтовно і планують вразити відвідувачів.

Читайте також

Техніки та видовищ: секрети нового формату Foxtrot Show Store


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку