Лабораторія краси: як виглядає магазин EVA в новому форматі beauty lab (фотоогляд)
Провідний український рітейлер сегменту drogerie йде в нішу косметичної та парфумерної продукції, відкривши магазин нового формату EVA beauty lab.
Цей матеріал доступний російською мовою
Торговий об’єкт в новій концепції розпочав роботу в середині грудня в дніпровському торгово-розважальному центрі Neo Plaza.
В цьому магазині компанія реалізувала новий сучасний дизайн та змінила асортимент. Тут представлено широкий вибір декоративної косметики, товарів по догляду за обличчям, тілом та волоссям, біжутерії та аксесуарів.
В мережі відзначають, що новий магазин займає нішу косметичної та парфумерної продукції і є першим майданчиком для творчих експериментів у сфері б’юті індустрії. За попереднім записом фахівці EVA beauty lab проведуть безкоштовне тестування шкіри обличчя, волосся та нададуть рекомендації щодо догляду. Також, клієнтки магазину можуть отримати безкоштовний макіяж.
Раніше виконавчий директор мережі EVA Ольга Шевченко в інтерв’ю порталу Investory News розповідала, що цей формат розроблено спеціально для розвитку в торговельних центрах. В наступному році компанія також планує відкрити EVA beauty lab у Києві.
Редакція RAU пропонує читачам ознайомитися з тим, як виглядає перший торговельний об’єкт компанії такої концепції:
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, яка пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, товари для догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари для догляду за дітьми. За 17 років роботи на ринку компанія розширила мережу до 970 магазинів по всій території України. В асортименті торгових точок мережі представлено більш ніж 30 000 позицій, в тому числі 37 власних торгових марок. Штат співробітників компанії налічує більше 11 000 чоловік.
Читайте також –
Імпорт з ЄС і 300 магазинів: мережа EVA відкрила інноваційний розподільчий центр у Львові