
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


П’ятого серпня в Черкасах відбулося відкриття 11-го магазину торгової мережі Делікат. Регіональний ритейлер не шкодує інвестицій на дизайн і обладнання, і помітно відрізняється від конкурентів.
Дивувати споживачів незвичайним дизайном стає звичною справою для українських рітейлерів сегмента FMCG. З новим форматом і оформленням експериментують ледь не всі більш-менш помітні гравці цього ринку. Тут можна згадати і Сільпо з їх маркетами в стилі Аліси в Країні Чудес, в ямайських мотивах і навіть з оформленням під середньовічний замок. У минулому році кардинальне оновлення своїх магазинів почала найбільша українська мережа дискаунтерів АТБ. Новий формат презентували навіть такі старожили ринку як Брусничка і Фора, причому остання зважилася ще й на вихід в абсолютно нову для себе нішу, відкривши преміальний food-маркет Favore. Загалом, ніхто не хоче відставати від конкурентів і кожна мережа намагається перевершити конкурентів не тільки асортиментом, ціною і якістю товарів, а й дизайном магазинів. Не залишаються осторонь і регіональні рітейлери.
Мережа Делікат працює з 1998 року в Черкасах і області. Більше року тому компанія представила новий стиль своїх об’єктів, і з тих пір намагається його дотримуватися. Характерно, що під загальну концепцію супермаркетів відповідним чином підбирається і обладнання.
Тепле кольорове рішення в оформленні доповнюється освітленням, з яскравими акцентами на товарних групах. Магазин має чітке зонування і досить просторі торгові ряди.
Як виглядає новий черкаський супермаркет – в фотоогляд RAU.
Фотографії торгівельної точки надані компаниєю Технохолод
Огляд новин FMCG: два нових АТБ, Le Silpo в Одесі, Рукавичка і Свій Маркет