
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


20 жовтня в Дніпрі в ТРЦ Караван почав роботу гіпермаркет Ашан. Що французи підготували споживачам.
В останній декаді вересня – 25 числа – прес-служба АШАН Рітейл Україна повідомила, що нові об’єкти мережі, розташовані в Дніпрі і Києві в ТРЦ Караван, почнуть роботу 20 жовтня. Обумовлені терміни компанія витримала з похвальною чіткістю – день в день гіпермаркети відкрили свої двері дніпрянам і киянам.
Раніше на цих локаціях працювали гіпермаркети Караван, що належали Сергію Хріпкову і Олексію Гордієнко. У січні з’явилася перша інформація, що їх роздрібний бізнес – дев’ять гіпермаркетів в Києві, Харкові, Дніпрі, Чернівцях та Житомирі – буде проданий АШАН Україна, а в червні про це повідомили вже офіційно. На всіх локаціях замість бренду, який пішов з ринку, працюватимуть об’єкти французького рітейлера. Перший з них відкрився 29 вересня в київському ТЦ Магелан.
Серед об’єктів, де розташуються магазини АШАН Україна – всі три ТРЦ Караван, що належать групі DCH Олександра Ярославського – в Києві, Дніпрі та Харкові. Доречи, перше повідомлення про покупку французами гіпермаркетів Караван призвело до чималої плутанини: частина ЗМІ розтиражували інформацію, що АШАН купив не роздрібну суть Караван, а однойменні ТРЦ. Олександру Ярославському довелося навіть давати офіційне спростування.
Зараз французький рітейлер активно займається інтеграцією нових активів в свою мережу, переобладнанням і переоснащенням магазинів. Причому роботи ведуться досить швидко: наприклад, підготовка АШАН в Дніпрі зайняла трохи більше трьох тижнів. Майже такі ж самі терміни й у київського гіпермаркету.
Що новий власник поміняв в торговому об’єкті, і як дніпряни сприйняли появу АШАН в місті – в фотоогляді RAU.
Фото: компанії Технохолод і порталу dp.informator.ua
Читайте також –
АТБ проти АШАН: нові шедеври тролінгу серед українських продуктових мереж