Гіпермаркет майбутнього: як виглядає Ашан у новому форматі LifeStore в Люксембурзі (фотоогляд)
Жодних касових ліній і центральних проходів, відділ з овочами, який виглядає як ринок, винні та пивні клуби, та простір без кас – чим ще цікавий гіпермаркет Ашан в стилі “життєвого простору”.
Цей текст доступний також російською мовою
В основі концепції гіпермаркету Ашан в ТРЦ Cloche d’Оr лежить підтримка філософії здорового способу життя. Тому в магазині відмовилися від продажу тютюнових виробів, проте розширили асортимент органічної продукції і вин. Також в магазині немає традиційних відділів з книгами та одягом. Що ще представляє собой перший в Люксембурзі Ашан у стилі LifeStore, відкритий в червні минулого року в люксембурзькому ТРЦ Cloche d’Оr, та як він виглядає – в матеріалі RAU.
Гіпермаркет Auchan – якірний орендар торгово-розважального центру Cloche d’Оr, яким керує девелоперська компанія Ceetrus, що входить до групи Auchan. Площа гіпермаркету, який почав роботу влітку минулого року, становить близько 12 000 кв. м. Інвестиції склали 15 млн євро. В новому магазині рітейлер відмовився від традиційного розміщення товарів, і від ряду товарних груп, щоб надати більше площі для продуктів здорового харчування. Наприклад, в Auchan Cloche d’Оr відмовилися від таких категорій, як книги і fashion. Більше того, в магазині відмовилися від продажу тютюнової продукції.
“Гіпермаркет майбутнього” об’єднує всього три концептуальні торгові зони — продукти харчування, товари для краси і здоров’я, а також товари для дому.
Відділ з овочами та фруктами облаштований як традиційний овочевий ринок. Покупець може вздовж довгих прилавок обрати все собі необхідне.
Щоб розширити асортиментну пропозицію, ресторанна кухня Les comptoirs du gout (“Прилавки смаку”) площею 1000 кв. м вміщає салат-бар і пропонує неаполітанську піцу, приготовану на дровах, свіжі бутерброди та азійські страви, які можна як скуштувати на місці, так і забрати з собою.
Пивний ресторан на 90 місць розмістили в центрі магазину. Періодично в ньому проводять майстер-класи з кулінарії та випічки, а у винній зоні – зустрічі з пивними та винними клубами. Крім того, в магазині відведена зона для заходів за участю дієтологів та фітнес-тренерів.
Ашан розташований так, щоб вхід до нього був доступний з будь-якої частини торгово-розважального центру. Зал обладнаний чотирма входами і п’ятьма виходами, кожен з яких має власну касову зону. Тут покупець може самостійно сканувати і оплачувати свої покупки.
У оздоровчому залі краси розташовані Beauty-бари від L’oréal, Garnier та інших відомих косметичних брендів. В них можна протестувати продукти, освіжити make-up та записатись на курси з наведення краси.
За словами Сиріла Дрізена, генерального директора Auchan Luxembourg, при створенні концепції нового магазину компанія постаралася пристосуватися до запитів усіх груп покупців — від офісних працівників до сімей і гостей з сусідніх країн.
В компанії розраховують, що “гіпермаркет майбутнього” з уклоном в здоровий спосіб життя в Люксембурзі стане новою точкою тяжіння і до 2022 року забезпечить трафік в 2,6 млн відвідувачів, і виручку в розмірі 131 млн євро на рік.
Ще більше фото Ашан в ТРЦ Cloche d’Оr – в фотоогляді RAU.
Читайте також
McDonald’s відкрив перший “антивірусний” ресторан (фотоогляд)