Тут завжди зрозуміють: у Фокстрот підключили сервіс з обслуговування відвідувачів з порушенням слуху

Тут завжди зрозуміють: у Фокстрот підключили сервіс з обслуговування відвідувачів з порушенням слуху

26.06.2023 01:40
  464
Микола Маранчак

В Фокстрот заявили, що стали першою мережею електроніки та побутової техніки в Україні, що впроваджує сучасні способи комунікації з покупцями, для яких єдиною мовою спілкування є жестова мова.

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, з початку червня для якісного і комфортного обслуговування відвідувачів з порушеннями слуху у низці магазинів мережі та на сайті Foxtrot.ua підключено комплекс спеціалізованих ліцензійних рішень – Connect PRO, Connect Web та Connect QR, – для виклику онлайн-перекладача жестової мови. Відтепер нечуючі відвідувачі зможуть отримати професійну консультацію зрозумілим для них способом, поставити додаткові запитання щодо обраного товару і здійснити комфортну покупку без комунікаційних і психологічних барʼєрів.

Проект «Безбар’єрний Фокстрот» реалізується у межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» з метою зміцнення принципів безбар’єрності як частини бізнес-процесів компанії, та здійснюється в рамках меморандума про співпрацю з  Громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність».

«Наша спільна мета – сприяти створенню рівних умов доступу до товарів та послуг для всіх громадян, незалежно від жодних факторів, адже кожен українець, без виключення, заслуговує на рівне й толерантне відношення. Тому забезпечуємо нечуючим людям вільний та осучаснений доступ до послуг мережі», – відзначила Леся Нікуліна, керівник відділу торгового маркетингу та куратор проекту «Безбар’єрний Фокстрот».

Сервіс працює вже в п’яти магазинах Фокстрот, де можна купити товари спілкуючись зі співробітниками магазину жестовою мовою за допомогою перекладачів:

  • Київ, ТРЦ Respublika Park (Кільцева дорога, 1);
  • Київ, ТЦ Gorodok Gallery (просп. С. Бандери, 23);
  • Київ, ТРЦ Piramida (вул. Мішуги, 4);
  • Львів, ТРЦ Victoria Gardens (вул. Кульпарківська, 226 А);
  • Львів, ТРЦ Forum Lviv, (вул. Під Дубом, 7 Б).

У найближчих планах – підключення ще п’яти магазинів Фокстрот, і в перспективі – масштабування цього рішення в інших магазинах мережі. 

Окрему увагу також приділено омніканальній складовій. Для забезпечення вільного доступу нечуючих людей до отримання фахової консультації та можливості швидко й зручно робити покупки онлайн, на сайті Foxtrot.ua встановлено спеціалізований веб-віджет «Вушко» (Connect Web) для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру Фокстрот і перекладачем жестової мови.

«Незважаючи ні на що, ми продовжуємо будувати безбар’єрне середовище в Україні й радіємо тому, що бізнес все більше цікавиться темою доступності для різних верств населення. Компанія Фокстрот стала першою компанією в своїй галузі, яка виступила ініціатором впровадження адаптації своєї мережі до потреб нечуючих відвідувачів та забезпечила рішення для вільної комунікації»,  – прокоментував Олег Чебаненко, голова організації «Громадський рух «Соціальна єдність».

За інформацією ГО «Громадський рух «Соціальна єдність», більше ніж 40% нечуючих людей дуже важко розуміють текстовий та графічний контент. Наявність текстів та субтитрів – також не вихід. Читання по губах дає 25-30% візуальної інформації та не завжди повноцінно передає суть. Саме можливість дистанційного перекладу з/на жестову мову забезпечує повноцінну комунікацію без спотворення сенсу.

Зазначимо, мережа Фокстрот з 2021 року є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів», яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. Тому однією з перших комерційних компаній в Україні підтримала ініціативу щодо адаптації послуг для людей з порушенням слуху з метою допомогти зруйнувати комунікативні та психологічні бар’єри у спілкуванні.

Впровадження у мережі Фокстрот таких сучасних цифрових сервісів відіграє важливу роль у підтримці Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору, що пропагує та сприяє популяризації створення зручного середовища для людей з різними формами інвалідності та привертає увагу суспільства до тих барʼєрів, з якими щодня стикаються люди з різними формами інвалідності в Україні.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку