Огляд новин в fashion-рітейлі: ARGO, Lacoste і новий магазин Інтертоп

Огляд новин в fashion-рітейлі: ARGO, Lacoste і новий магазин Інтертоп

17.07.2017 09:01
  825
Виктор Нагорский

Які магазини одягу та взуття почали роботу останнім часом, і які бренди готуються до відкриття.

Read in English

LC Waikiki 

Турецький бренд LC Waikiki відкрив перший магазин в Полтаві. Торгова точка розташувалася на другому поверсі торгового центру «Київ» і зайняла площу в 852 кв. м. Раніше менеджер з маркетингу і розвитку мережі LC Waikiki в Україні Наталія Бивалова в коментарі RAU розповідала, що вибір торгового центру «Київ» для відкриття першого магазину в Полтаві був обумовлений високим трафіком і хорошим місцерозташуванням ТЦ, який знаходиться в самому центрі міста і в трьох хвилинах ходьби від вокзалу.

Раніше в компанії заявляли про плани до кінця 2017 розширити українську мережу магазинів до 27 торгових об’єктів. Зараз в країні працюють 19 магазинів LC Waikiki, в тому числі, торговий об’єкт формата Outlet, який відкрився в березні цього року в столичному ТРЦ New Way.

Franttini

У столичному торгово-розважальному комплексі Проспект відкрився новий магазин сорочок від італійського бренду Franttini. Як уточнили в прес-службі девелоперської компанії Arricano (керуюча компанія ТРК Проспект), торгова точка зайняла площу в 45 кв. м.

В асортименті магазину представлені як класичні сорочки для суворого офісного дрес-коду і світських виходів, так і сорочки в стилі casual стриманих фасонів, а також моделі більш яскравих кольорів.

 ARGO

В кінці минулого місяця відкрився новий магазин італійської дитячого одягу OVS Kids, представлений в Україні компанією ARGO. Друга торгова точка бренду в країні відкрила двері для відвідувачів у столичному торгово-розважальному центрі Lavina Mall. Товари в магазині розбиті на 4 вікові категорії від народження до 14 років: новонароджені, малюки, діти і підлітки. Загальна площа магазину – понад 260 кв. м.

В Україні OVS Kids присутній з 2012 року, коли був відкритий перший магазин в ТРЦ SkyMall в Києві.

Barcelona

У криворізькому торгово-розважальному комплексі Сонячна Галерея відкрився новий магазин ексклюзивного жіночого одягу Barcelona. Торгова точка зайняла площу в 45 кв. м. У ній представлені стильне люксове вбрання, взуття, сумки та аксесуари.

LACOSTE

В кінці червня в київському ТРЦ Lavina Mall відкрився шостий в Києві і дев’ятий в Україні бутік французького бренду LACOSTE. У новому магазині представлена жіноча і чоловіча колекція весна-літо 2017, лінійка LACOSTE L!VE і капсульні колекції LACOSTE Sport. В асортименті також представлене взуття, аксесуари і візитна картка бренду – фірмові сорочки-поло.

Дизайн магазину площею 146 кв. м виконаний в стриманих і стильних графітових тонах. Архітектори зробили акцент на естетику мінімалізму з чистими лініями в якості головних візуальних елементів. Особливою інтер’єрної деталлю бутіка є стенд із зображенням знакових для бренду алігаторів – незмінного символу бренду з 1933 року.

У компанії також повідомили, що магазин в Lavina Mall починає нову хвилю відкриттів. LACOSTE не тільки збільшує кількість магазинів, але і розширює географію присутності в Україні. Як раніше писав RAU, зовсім нещодавно французький бренд вийшов на ринок Одеси, відкривши перший в країні магазин в форматі street-retail.

InComer

У ТРЦ Lavina Mall також відкрився дитячий магазин InComer. Він зайняв площу 37 кв. м поруч із зоною розважального парку Galaxy. Асортимент торгової точки складається з одягу для дітей від шести місяців до 12 років.

Skechers

Ще одне відкриття в найбільшому торгово-розважальному центрі України анонсувала компанія Інтертоп Україна. В рамках планів з розвитку в Україні глобального бренду Skechers компанія планує у вересні відкрити магазин взуття в ТРЦ Lavina Mall.

Торгову точку площею 135 кв. м планується реалізувати в останній концепції бренду. Дизайн магазину буде виконаний в сучасних синьо-сірих кольорах з чітким поділом на групи асортименту бренду, де покупець зможе легко знайти потрібне йому взуття. Додатковою перевагою стане окрема панель з аксесуарами. В асортименті буде представлено ​​як спортивне взуття сегменту Performance, так і широкий вибір кросівок на кожен день в сегменті lifestyle.

Читайте також – 

В Україну заходить головний конкурент Nike і Adidas – Under Armour


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку