Falconeri відкриє в Ocean Plaza свій перший магазин в Україні

Falconeri відкриє в Ocean Plaza свій перший магазин в Україні

15.12.2016 09:00
  1066
rau

Італійська компанія Calzedonia Group продовжує відкривати магазини своїх брендів в Ocean Plaza.

Про це повідомляє прес-служба брокера ТРЦ Ocean Plaza – компанія UTG. Новий бутік стане доповненням до вже представлених в ТРЦ брендів Calzedonia, Intimissimi і Tezenis. На площі 130 кв. м буде представлений повний асортимент товарів бренду. Дизайн-проект магазину розроблявся в головному офісі компанії в Італії, а в оформленні використовуються виключно італійські оздоблювальні матеріали: 8 видів штукатурки, преміальний паркет, метал і керамічна плитка великого формату. Обстановка і колірні рішення в дизайні спрямовані на створення приємної домашньої атмосфери. Зонування буде здійснено в тому числі за допомогою різнорівневої стелі і різних оздоблювальних матеріалів.

Відкриття прокоментував генеральний директор компанії – офіційного представника Олександр Нікітін: «Успіх наших магазинів Calzedonia і Intimissimi, а також відкритого в цьому році нового бутіка Tezenis знову й знову переконують нас у правильності нашого вибору: Ocean Plaza – це дійсно один з кращих столичних торгових центрів», – сказав він.

Довідка. Італійський бренд Falconeri увійшов до складу Calzedonia Group в 2009 році і спеціалізується на трикотажі, зокрема кашеміру, вовни, шовку, бавовни і льону. Сьогодні продукція бренду представлена у 85 монобрендових магазинах по всьому світу.

https://rau.ua/ru/news/vasilij-hmelnitskij-vtoraya-ochered-ocean-plaza-sest-u-pervoj-30-40-klientov/


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  260
Усі новини ринку