
Генеральним директором національної мережі зоомаркетів MasterZoo призначено Оксану Кириченко


В ході workshop, який організувала Асоціація ритейлерів України в партнерстві з компанією Prcom 20 серпня, Ірина Германенко, керівниця відділу комунікаційних медіа мережі магазинів Eva та Eva.ua розповіла, як працює жіночий онлайн-журнал Eva Blog: як створюють нові формати та адаптують подачу контенту, як інтегруються з eva.ua та взаємодіють з аудиторією. RAU публікує основні тези з виступу.
Eva Blog – не просто блог, а інтегрований майданчик, де медіа, експертна думка та ком’юніті створюють тренди в б’юті. Це майданчик, де читачі відчувають підтримку та впевненість у себе. Здебільшого контент генерується реакцією або певні теми просять висвітлити самі читачі. Серед проєктів – ProSkin – серія статей з найболючішими питаннями від читачів, на які відповідає косметолог чи інший експерт. Ще один проєкт – Є-розмова – серія інтерв’ю з експертами про красу. Також є проєкт з ГО «Землячки» – серія інтерв’ю жінок, які пов’язані з війною.
Наразі Eva Blog має приблизно 67% органічного трафіку. Аудиторія – 81% жінок та 19% чоловіків. Цільове ядро – 18-44 роки. Тож здебільшого читачі Eva Blog – це жінки, які шукають відповіді на свої питання, підтвердження свого вибору та розв’язання певних проблем. А контент створюється таким чином, щоб читачі змогли знайти відповіді на свої запитання.
Сьогодні споживач є не лише покупцем, а й дослідником та трендсетером. Він цифровий, швидкий, перенасичений інформацією. До прикладу, споживач-дослідник вишукує склади товарів, дивиться тести, хоче зрозуміти, навіщо йому той чи інший продукт та умовно з 10-15 товарів намагається обрати найкращий для себе. Саме для таких читачів на Eva Blog є різноманітні добірки з товарами або порадами та рекомендаціями. Також є додаткові фічі – кнопка «більше товарів».
За допомогою таких матеріалів, Eva Blog має високий середній час перегляду, органічний трафік, гарні показники CTR на кнопку, бо рішення визріло під час перегляду матеріалу та перехід до товарів.
А ось споживач-трендсетер не тільки слухає тренди, а й сам поширює їх, створює версії та стає мікроінфлюенсером у своєму оточенні. Для них важливий реактивний контент. Тобто, є якісь тренди в Tik-Tok, які збираються в один матеріал. Додатково може бути тест-драйв продукції. І, коли людина починає шукати топові добірки в Tik-Tok, матеріали Eva Blog потрапляють у видачу. Як результат – реакція аудиторії дає активність у соцмережах і на сайті та органічне охоплення.
Зараз читачі цікавляться новими каналами пошуку, обирають нові формати для читання інформації та хочуть бути дотичними до етичних та локальних брендів. Адже зараз люди обирають не просто товар, а позицію бренду.
Саме тому для Eva Blog дуже важливо потрапити в строку у видачі ШІ. Наразі це новий безкоштовний канал трафіку. І скоріше за все в майбутньому стане важливішим, ніж SEO.
Щодо форматів, читачів цікавлять маленькі матеріали – how to – які пропонують швидке розв’язання проблеми у форматі статті на 1-2 хвилини прочитання. Зазвичай, з прикладами «до» та «після» або з пропозицією купити тут та зараз.
Тренди тепер не живуть роками, вони вибухають і зникають за тиждень. Щоб встигнути – треба не просто вести блог, а реагувати та розвивати тему швидко, гнучко, з гумором. Саме тому Eva Blog має свою Instagram сторінку, де швидко реагують на тренди.