Як мережа Епіцентр оновлює свої торгові центри
Бліц-інтерв’ю з директором з роздрібної торгівлі компанії Епіцентр К Борисом Артарі-Колумбом про оновлення гіпермаркету в Одесі, особливості нового формату та найближчі плани мережі.
15 липня в Одесі відкрився оновлений Епіцентр. Торговий центр збільшився майже на 40 000 кв. м. Таким чином його площа сягнула 67 000 кв. м. В ексклюзивному інтерв’ю для RAU директор з роздрібної торгівлі Епіцентр К Борис Артарі-Колумб розповів про те, що змінилося в гіпермаркеті, які рішення були в ньому реалізовані і як компанія планує розвиватися найближчим часом.
– Що змінилося в одеському гіпермаркеті після розширення?
– До реконструкції його площа становила 30 000 кв. м, сьогодні ж вона досягає 67 000 кв. м. В оновленому торговому центрі створено понад 350 нових робочих місць – тепер тут працює близько 900 співробітників. Розширення також дозволило нам у 10 відділах розмістити понад 200 000 різновидів товарів. Салон меблів зайняв 6 400 кв. м і став найбільшим у всій мережі. Відкрився новий відділ «Мілітарі», де представлені товари для полювання і рибалки: човни, спецодяг, зброя, аксесуари для риболовлі і багато іншого. З розширенням відділів збільшилася кількість кас – до 52, і кількість паркомісць – до 1100. Також у новому форматі відкрилося ще одне експрес-кафе і італійський куточок Benicassim, де можна скуштувати страви італійської кухні та напої.
– Як розвивається співробітництво з брендом Intersport?
– Після півтора років переговорів, ми підписали угоду в 2015 році. З тих пір відкрили 10 торгових точок швейцарського рітейлера. Магазин формату shop-in-shop з вивіскою бренду Intersport всередині оновленого гіпермаркету – вже одинадцятий в мережі. В ньому можна знайти всілякі спортивні товари провідних світових брендів.
– В оновленому гіпермаркеті також відкрився і великий дитячий відділ. У чому його особливості?
– Дитячий відділ в оновленому гіпермаркеті займає 3 500 кв. м. В ньому є абсолютно безкоштовні розваги: батути, ігрові зони і лабіринти, дитяче караоке, фотозони та ігри з аніматорами. Усе це дозвілля надано не тільки для того, щоб батьки купили іграшки чи дитячий одяг. Наприклад, галерея «ДЕКО» – один з найбільших відділів в оновленому ТЦ, загальна площа його становить 5 000 кв. м. У ній представлено понад 30 000 найменувань товару. Батькам необхідий час, щоб вибрати те, що їм потрібно, і не тільки в цьому відділі, а «Епік» дозволяє ненадовго залишити в ньому дітей і сконцентруватися на покупках.
– Оновлення Епіцентру в Одесі – одиничний випадок або чекати й інші?
– У минулому році ми розширили торгові центри в Києві, Чернівцях, Івано-Франківську, Одесі та Мукачево. А щоб наблизити наші товари і послуги до кожного жителя України, ми продовжуємо запускати ТЦ малих форматів площею від 2 до 6 тис. кв. м. в районних та обласних центрах. Так, у 2016 році були відкриті по гіпермаркету в Шепетівці Хмельницької області та Білій Церкві, і ця робота продовжується в поточному році.
– Які плани в мережі на найближче майбутнє?
– В найближчі дні (буквально за тиждень) планується відкриття нового магазину в р. Дубно. Він знаходиться на вул. Грушевського, 119-В і займе площу 4 000 кв. м. Ми побудували його на пустирі за 3 місяці. Інвестиції в один тільки благоустрій майданчика склали 20 млн грн.
Читайте також
Аграрний бум: Епіцентр купив частки в десяти агропідприємствах Glencore