Епіцентр К запустив нову програму лояльності
Програма діє не тільки у мережі будівельних гіпермаркетів Епіцентр, а й у магазинах INTERSPORT та кафе у приміщеннях торгівельних центрів рітейлера.
В останні дні жовтня у мережі ТЦ Епіцентр стартувала програма лояльності «Вигода». Покупці зможуть накопичувати бонусні бали за кожну покупку на картку і в подальшому використовувати їх для розрахунку за наступні придбання товарів у мережі. Картка також дозволяє користуватися й іншими перевагами в Епіцентрі, зокрема, діятиме знижка до 25% на товари в магазинах INTERSPORT та відділах спорттоварів, а також знижка 10% на страви власного виробництва у кафе мережі.
«Нова програма лояльності – це, насамперед, наша подяка покупцям за те, що вони з нами. Ми цінуємо наших відвідувачів і в знак подяки за те, що вони обирають нас, повертаємо бали, які дозволять заощаджувати більше», – коментує Ірина Шинкаренко, заступник голови Епіцентр К зі зв’язків з громадськістю, реклами та ЗМІ.
Учасникам програми лояльності при кожній покупці буде нараховуватися 1% від вартості товару майже на весь представлений асортимент. Один бал дорівнює гривні. Крім накопичення балів та інших переваг користувачі отримуватимуть багато цікавих пропозицій. Зокрема, у день народження іменинникам компанія дарує до 20% економії в галереях «Деко», а маленьким іменинникам даруватимуть таку ж вигоду на іграшки у магазинах товарів для дітей «Епік». Діятимуть спеціальні товарні пропозиції та додаткові сервіси.
Перед запуском програма лояльності була випробувана у ТЦ Епіцентр Чернігова та Хмельницького. Зараз майже половина розрахункових документів проходить з картками «Вигода». Для отримання картки варто лише вказати свій номер телефону, і цього буде достатньо в подальшому для нарахування балів.
Читайте також –
Як побудувати програму лояльності – поради заступника директора з маркетингу EVA