Мережа Еко-Лавка провела ребрендинг й оновила концепцію магазинів

Мережа Еко-Лавка провела ребрендинг й оновила концепцію магазинів

07.03.2019 01:30
  944
rau

Найближчим часом компанія планує представити ринку кілька об’єктів в оновленій концепції площею від 18 до 30 кв. м.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Національна мережа магазинів біля будинку Еко-Лавка провела повномасштабний ребрендинг в рамках затвердження нової стратегії розвитку компанії. Рітейлер планує провести ребрендинг мережі протягом 18 місяців, а також в найближчі місяці запустити роботу інтернет-магазину з доставкою товарів за адресою і можливістю самовивозу покупок з магазину.

У Еко-Лавка з’явилася повноцінна айдентіка:

  • новий логотип, легко трансформується під носії будь-яких форматів;
  • розширена палітра фірмових кольорів, які стали більш сучасними, яскравими та роблять айдентику різноманітною;
  • бренд-герой компанії – корівка Еку-у-уня, що активно використовується в маркетингових комунікацій – як в самому магазині, так і в соціальних мережах бренду.

«Перший логотип Еко-Лавка створювався вісім років тому. З того часу компанія дуже змінилася та виросла до масштабів національної мережі. Внутрішнє зростання став стимулом для більш глибокої трансформації. Плюс старий логотип уже не відповідав сучасним технічним вимогам. Тому ми пішли на сміливий крок – розробили новий знак, а не поліпшили існуючий», – говорить Гліб Кочержинський, комерційний директор мережі Еко-Лавка.

«В основі нового стилю бренду лежить концепція “Яскраві поєднання”. В Еко-Лавка зібрані різні товари та продукти для здорового способу життя. Здорове харчування – це збалансоване поєднання натуральних і корисних продуктів, а натуральні продукти = яскраві, соковиті кольори. Тому новий стиль компанії яскравий і різноманітний. У логотипі використовували знак, який об’єднує всі магазини мережі – плетений кошик. Він – один з основних елементів в айдентиці», – коментує Наталія Гарасюта, автор ідеї айдентики для Еко-Лавка.

Розробкою маркетингової стратегії і бренд-айдентики займалося маркетингове агентство Royenko Agency.

Довідка. Еко-Лавка – національна мережа магазинів корисних продуктів і екологічних товарів формату «біля дому». Мережа включає 94 магазини в 12 містах Украіни.

Читайте також –

Андрій Шаповалов, Еко-Лавка: Тішить, що в Україні є виробники, які підтримують нашу ідею


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку