Двигун торгівлі: як онлайн-оплата рухає вперед весь ринок e-commerce

Двигун торгівлі: як онлайн-оплата рухає вперед весь ринок e-commerce

22.12.2020 08:00
  207
rau

У компанії Prom.ua відзначають значне зростання популярності електронної комерції в 2020 році. Оплата покупок онлайн може ще більше прискорити цей процес, якщо споживачі будуть впевнені в безпеці онлайн-платежів

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії Prom.ua, в розпал карантину частка онлайн покупок значно зросла в усьому світі. Так, в США карантин за вісім тижнів збільшив частку ринку e-commerce на 11%, що дорівнює 10-ти рокам планомірного зростання.

У той же час багато покупців побоюються переходити на онлайн-шопінг через недовіру до інтернет-магазину, який може виявитися пов’язаним з шахраями.

Тому, як зазначають в Prom.ua, розвиток ринку безпечних онлайн-оплат стає одним з головних драйверів всього ринку електронної комерції. За даними McKinsey, за останні п’ять років частка операцій з готівкою в світі знизилася з 89% до 77%.

Безготівкові способи оплати найбільш популярні серед молоді: 52% користувачів у віці 18-34 років користуються ними щотижня. Однак і старші покоління теж активно використовують онлайн-оплати – 47% користувачів у віці 35-54 років користуються ними щотижня, в порівнянні з 24% користувачів у віці 55 років і старше.

За даними Prom.ua кількість онлайн-оплат покупок зросла з 38% в 2014 році до 50% в 2019-му.

Рік тому маркетплейс запустив безпечний спосіб онлайн оплати на сайті Prom.ua – Пром-оплата. Суть сервісу полягає в тому, що продавець отримає гроші за замовлення після того, як покупець забере товар на пошті.

Продумуючи запуск Пром-оплата, команда вирішувала ключове завдання українського ринку – знизити недовіру до інтернет-покупок. Міняти клієнтський досвід – складно. По суті, потрібно поміняти психологію і звички людини (як оплачувати замовлення, як розлучатися з грошима по-новому). Продавцям потрібно теж перебудовуватися, змінювати бізнес-процеси, щоб використовувати нову логіку покупки.

Зараз, більш 10% всіх замовлень на маркетплейсі оплачуються за допомогою Пром-оплата, а 29% продавців вже працюють з цим сервісом. За рік частка Пром-оплати зросла до 10% від усіх оплат на маркетплейсі. Розмір середнього чека – 550 грн. Найчастіше за допомогою сервісу купують: дитячі іграшки, навушники і гарнітури, чохли для смартфонів, корми та ласощі для домашніх тварин, настільні ігри, а також медичні маски і респіратори, пульсоксиметри.

Ще одним важливим фактором, який свідчить про те, що ринок онлайн-оплат буде рости так само швидко, як і весь ринок ecommerce, це – те, що люди поступово перестають користуватися готівкою. За даними Prom.ua, оплата готівкою скоротилася з 27% до 9% за 5 років.

Згідно з даними Visual Objects, тільки 30% споживачів завжди носять із собою готівку, а 43% тільки з нагоди або необхідності. Зате вже майже кожен десятий користувач цифрових платіжних систем (9%) ніколи не носить з собою готівку.

Читайте також –

Фокстрот пропонує сервіс оплати покупок через чат-бот у Viber


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку