DTZ в Україні провів ребрендинг і став Cushman & Wakefield

DTZ в Україні провів ребрендинг і став Cushman & Wakefield

15.05.2017 02:16
  186
Ukrainian Retail Association

Ребрендинг компанії став наслідком злиття DTZ та Cushman & Wakefield, що пройшло у 2015 році.

Як повідомила rau.ua прес-служба компанії, DTZ в Україні почав работу під брендом Cushman & Wakefield з 1 травня цього року. За словами керуючого директора Cushman & Wakefield в Україні Ніколаса Коттона, зміна бренду не вплинула на склад команди DTZ в Україні.

«Зміна бренду не вплинула на склад керівництва і команди експертів DTZ в Україні, які заслужили довіру клієнтів і партнерів за 23 роки роботи компанії на локальному ринку. Ми зміцнюємо наш професійний колектив у відповідь на розширення клієнтської бази. Залишаючись вірними своїм ключовим цінностям і традиціям, ми також орієнтуємося на передові ідеї і технології, щоб забезпечити досконалий сервіс», – підкреслив Ніколас Коттон.

Він також висловив упевненість, що об’єднання професійного досвіду, накопиченого компанією Cushman & Wakefield, за більш ніж 100 років діяльності, її глобальних ресурсів з глибокими знаннями DTZ українського ринку, стануть запорукою найкращих результатів для клієнтів компанії у всіх сферах бізнесу, пов’язаних з нерухомістю.

Нагадаємо, компанія DTZ працює на українському ринку з 1994 року, надаючи повний інтегрований спектр консультаційних та брокерських послуг. У 2015 році DTZ та Cushman & Wakefield повідомили про завершення угоди із злиття компаній. Оновлена компанія з оборотом у $6,5 млрд і командою 45 000 фахівців об’єднала найсильніші ресурси двох фірм.

Читайте також –

Наталія Сокирко перейшла з Colliers International в CBRE


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку