Денис Рогачов, Comfy.ua: «Світ задає тренди, які дуже швидко стають must do»

Денис Рогачов, Comfy.ua: «Світ задає тренди, які дуже швидко стають must do»

01.06.2017 09:00
  1417
Микола Маранчак

Навіщо, чому і як COMFY оновлював інтернет-магазин, що змінилося і в чому новації ресурсу.

Навесні 2017 року мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY представила оновлений сайт із сучасним функціоналом і дизайном. За словами директора з маркетингу та e-commerce COMFY Наталії Кошової, стимулом до змін став застарілий вигляд і функціонал сайту-попередника: «Ми дуже чекали результатів цього проекту, оскільки давно виросли з нашого старого образу. Процес переходу завдяки хорошій підготовці був дуже якісним, і пройшов без стресових ситуацій. Покупці відразу оцінили новий продукт. З самого початку ми стали спостерігати зростання конверсії. До кінця року збираємося зробити ще кілька поліпшень, щоб до сезону максимально бути готовими до найвищих вимог покупців». Як проходив редизайн, а також найближчими планами на розвиток з 
rau.ua поділився керівник відділу e-commerce COMFY Денис Рогачов.

– Чому вирішили провести редизайн інтернет-магазину COMFY?

– Щоб покупцеві було комфортніше і приємніше робити покупки. Це стосується всіх каналів продажів, так і в цілому зміни будь-яких процесів. Зручніше, простіше і швидше – наша призма, через яку ми пропускаємо всі складові COMFY.

– Що саме було зроблено?

Зроблений адаптивний дизайн під всі види пристроїв, швидкість завантаження сторінок, підвищена продуктивність сайту. Сучасний технологічний світ задає тренди, які дуже швидко стають must do.

– Які завдання перед собою ставили?

– При старті проекту ми керувалися наступними принципами:

  1. Звичний користувальницький досвід здійснення покупки повинен залишитися незмінним
  2. Простий зручний інтерфейс з розширеними можливостями для користувача незалежно від того, з якого пристрою він заходить на сайт;
  3. Швидкість завантаження і миттєве інтуїтивне розуміння порядку управління сайтом має вирішальне значення у сприйнятті контенту.

Поліпшити продуктивність сайту, використовуючи нові технології завантаження контенту і надати можливість швидко знайти і ознайомитися з потрібним товаром — головні завдання, які ми ставили перед собою у проекті. Оскільки контент, як відомо, набуває все більшу значимість при виборі товарів.

– Що саме змінилося в порівнянні зі старою версією сайту?

– Раніше, по суті, у нас було два програмних продукту: десктопна версія сайту і мобільна. Зараз же ми маємо справу з єдиним адаптивним програмним продуктом. Дизайн і юзабіліті адаптовані під три пристрої — планшет, смартфон і десктоп, при цьому на 100% зберігається функціональність. Більш того, враховані мовні уподобання користувачів. Нове рішення дозволяє визначати мову браузера на пристрої користувача. І якщо у нього, наприклад, встановлений браузер українською мовою, то автоматично підвантажується українська версія сайту.

Що ще змінилося:

  • поліпшена візуалізація фото в картці товарів: тепер фото більше за розміром і візуально виглядають якісніше;
  • прибрали багато зайвих графічних елементів, щоб це не відволікало користувачів від вмісту;
  • надали можливість користуватися в категоріях плиткою 3х3, 4х4, лістингом;
  • з’явилася навігація за акціями та спеціальними пропозиціями: сортувати товар можна за активностей, а також, наприклад, відібрати товар, доступний для оплати частинами або в кредит.

– Що на рахунок мобільного версії?

– Мобільна версія доповнено функціоналом, який раніше був недоступний, зокрема: можливість оформити кредит, оплатити товар частинами або карткою онлайн; представлений повний асортимент і доступна інформація щодо наявності товарів у магазинах; з’явилася функція оформлення замовлення; удосконалена система роботи фільтрів за атрибутами товарів і характеристиками.

Ми зробили акцент на швидкому пошуку товарів. Зараз з будь-якої точки сайту можна швидко зайти в каталог і знайти товар через пошук. В роботі — модуль «розумний пошук» з підказками. Вже зараз в картках товару є відеоогляд і з’явилося багато описів характеристик товарів, щоб користувач розумів, що таке, наприклад, холодильник з нижньою морозильною камерою або технологія No Frost.

Візуально оновлений дизайн став більш легким, стриманим, що дозволяє акцентувати увагу на головному — власне, товари.

– З якими труднощами зіткнулися в процесі зміни дизайну?

– Ми багато роботи над помилками провели в свій час, при запуску нашого першого інтернет-магазину. Тому знаємо всі підводні камені, які важливо враховувати при запуску подібних проектів. Зокрема, при оновленні має місце певний період звикання. І щоб для користувача перехід від однієї версії до іншої був м’яким, новий функціонал ми підключаємо поступально.

– На скільки планували збільшити конверсію і чи виправдалися очікування?

– Перший результат — збільшення конверсії в мобільній версії сайту на 50%. Швидкість завантаження сторінки сайту скоротилася на 35% після впровадження нового дизайну. Відповідно, загальна конверсія теж дала приріст. Очікуємо підвищити конверсію до 30% від поточної.

– Скільки часу зайняв редизайн?

– Проект зайняв півроку з урахуванням тендеру, розробки і впровадження. Для такого складного проекту і першого досвіду з адаптивним дизайном — це досить стислі терміни. Партнером проекту виступила компанія Oggetto Web, яка має досвід запуску великих європейських інтернет-проектів, в тому числі з мультиканальними моделями. Раніше компанія виступала в ролі розробників, в цьому проекті вони реалізували дизайн. Роботи зайняли близько 2500 годин. Над проектом працювала команда з п’яти чоловік frontend – і backend-розробників.

Одним з ключових факторів, що впливають на швидкість розробки, є тісна взаємодія команди UX/UI-дизайнерів і розробників, які знаходяться в одному офісі.

Поки працювали над проектом, з’явився ряд ідей, які складали в нашу «скарбничку». Деякі ідеї реалізовували відразу, наприклад, новий принцип роботи фільтрів, які тепер прораховують інформацію до оновлення сторінки. Решта дані в розробці.

– Як сприйняли користувачі новий дизайн?

– Перша зворотний зв’язок і результати аналітики показують високу задоволеність користувачів і позитивну динаміку зростання трафіку. Варто відзначити високий відгук україномовної версії, частка якої зросла в чотири рази. Швидкість завантаження сайту скоротилася на 4 секунди. Все це в комплексі скоротив показник відмов взаємодії користувача з сайтом на 29%.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку