Ролики тижня: De’Longhi, Pinterest, Lego, eBay та Vogue та Дарниця
Бред Піт в рекламі бренду De’Longhi, ідеї для натхнення від Pinterest, потужна колаборація eBay та Vogue та нова рекламна кампанія від Дарниця.
De’Longhi
Італійський бренд побутової техніки De’Longhi представив нову главу кампанії «Global Perfetto» за участю амбасадора бренду Бреда Піта. У відеоролику відомий актор показав досконалість кави, приготованої за допомогою кавоварки De’Longhi.
Друга рекламна кампанія за участі Бреда Піта покликана закріпити за брендом De’Longhi роль лідера у світі кави. Прагнення до досконалості у приготуванні кави, дослідження багатьох сортів свіжих зерен і людські зв’язки, що виникають з цієї відданості — це елементи нової історії, які транслює бренд у новій кампанії, заохочуючи людей насолоджуватися досконало приготованою чашкою кави з кавоварок De’Longhi, як це робить Бред Піт.
«Як глобальний комунікаційний центр De’Longhi, ми неймовірно пишаємося цією новою главою, яка є винагородою за велику командну роботу, у якій клієнт і агентство дійсно працювали в синергії. Ця кампанія — видатна робота, що віддає шану бренду, який завжди приносив якість та автентичність в оселі по всьому світу», — зазначила генеральна директорка агенції M&C Saatchi Milano та M&C Saatchi EU Карло Нозеда.
Платформа Pinterest запустила нову кампанію під назвою «It’s Possible Pinterest», в рамках якої вийшло кілька роликів, які показали як Pinterest допомагає планувати відпустку, прикрашати квартиру, готуватися до вечірки на Геловін чи одягатися у стилі 90-х.
Крім того, у рамках цієї кампанії 29 та 30 вересня у Лондоні працював поп-ап під назвою Possibility Place — він об’єднав в одному місці крамницю, cалон краси та магазин рукоділля. На території поп-ап проходили майстер-класи з приготування коктейлів та інтерактивні демонстрації з найкращими дизайнерами інтер’єрів. Також там можна було зробити нове татуювання.
Продуктова частина попапу Provisions пропонувала відвідувачам можливість зануритися в ідеї, що лежать в основі трендових продуктових наборів, станцій дегустації від шеф-кухарів і, звичайно ж, безліч ідей для рецептів. А відвідувачі салону Parlour могли скористатись послугами нейл-арту, спробувати зачіски або стати свідком б’юті-трансформацій наживо.
Lego
Бренд Lego запускає масштабну кампанію «Play Is Your Superpower», яка триватиме протягом чотирьох місяців і і буде приурочена до трьох ключових моментів: її запуск восени, Всесвітній день гри 12 жовтня та інтенсивний святковий сезон. На підтримку цієї кампанії Lego створила свій перший «повністю ігровий» бренд-фільм, який покликаний відродити дух гри не лише серед дітей, але й серед дорослих.
«Фільм демонструє безмежні можливості для гри, які діти бачать навіть у найнудніших ситуаціях, і показує, як гра може змінити світ», – розповів голова Our LEGO Agency Нік Тейлор.
Колаборація eBay та Vogue
Британська співачка Ріта Ора, супермодель Твіггі та TikTok-зірка Віздом Кей відродили архівні фотосесії Vogue за допомогою автентичних вінтажних аксесуарів з eBay. Колаборація eBay та Vogue має на меті продемонструвати широку колекцію вінтажного одягу eBay, підкресливши, що на платформі можна знайти майже все, що завгодно, від минулого до сьогодення.
Команда під керівництвом фотодиректора журнального видавництва Condé Nast Айвена Шоу дослідила більше ніж столітній архів Vogue. Пошук завершився вибором одного з найбільш знакових знімків Vogue, на якому зображена Твіггі, однієї з найвідоміших світових ікон моди 60-х років. Твіггі відтворила свою фотосесію для Vogue 1967 року, використовуючи автентичні аксесуари, придбані на eBay.
Участь Твіггі надихнула британську музичну виконавицю Ріту Ору та американську ікону моди Віздома Кея долучитися до кампанії, переосмисливши інші знакові образи Vogue. Ріта відтворила фотосесію Поліни Порізкової 1989 року, а Віздом — образ Крісті Тарлінгтон 1986 року.
Аксесуари, використані в цих фотосесіях, зараз продаються на спеціальному сайті, а виручені кошти підуть на користь фонду Canopy Planet Foundation — благодійної організації, що займається питаннями циркулярної моди та сталого розвитку.
Відтворені зображення з’являться у жовтневих випусках журналу Vogue та британського Vogue. Крім того, відеоролики «Vogue Behind the Moment» були оприлюднені на YouTube та в різних соціальних мережах.
Кульмінацією проекту стала поява Твіггі, Ріти та Віздома на червоній доріжці шоу Vogue World у Лондоні, де вони з гордістю демонстрували свої відтворені образи та аксесуари, придбані на eBay.
Дарниця
Фармацевтична компанія Дарниця у новій кампанії “Це наше” показує любов до своєї справи, до свого українського коріння і всього, що можна назвати “наше”. У відеоролику бренд маніфестує турботу та підтримку, яку вона висловлює у тому, що робить.
За допомогою нової комунікації компанія розповідає, що Дарниця — це:
- Досліджувати нове, щоб робити життя кращим.
- Діяти, разом долаючи виклики.
- Допомагати і бути поряд в усі часи.
- Дбати про здоров’я мільйонів українців.
Кампанія має два вектори комунікацій — соціальний та брендовий, завданням яких є підтримка бойового духу мільйонів українців та українок та закріплення розуміння того, що українські ліки — дієві та доступні.