Маркет мол Даринок у 2016 році збільшив відвідуваність на 10% – до 11 млн осіб
Один із найбільших торгових майданчиків Києва відзначає ювілей – 15 років роботи на ринку торгово-розважальних комплексів столиці.
Як повідомила rau.ua прес-служба маркет молу, член ради директорів City Capital Group (девелопер Даринку) Марія Казанцева зазначила, що за цей час вдалося знизити показник вакантності площ до 3%. Кількість орендарів у 2016 році досягла 3,5 тисяч. Торгова площа комплексу збільшена на 4,5 тис кв. м до 43,5 тис кв. м, а загальна площа – на 5,5 тис кв. м до 68 тис кв. м.
Кількість відвідувачів у 2016 році становила 11 млн осіб, річний приріст – близько 10%.
«Даринок – симбіоз традиційного ринку і шопінг центру. Це зручний і зрозумілий формат, який дозволяє нашим відвідувачам купувати товари провідних виробників. У нас представлені як великі мережеві рітейлери, так і приватні підприємці – усього в маркет молі 7 секторів («одежа», «взуття», «малеча», «меблі», «цех#7», «весілля», «шкіра та хутро») з величезною кількістю товарів різних категорій – понад 40 тисяч найменувань», – розповідає Казанцева.
Серед досягнень маркет молу в 2016 році – поліпшення навігації. Також у 2016 році було залучено нових рітейлерів. Тепер майданчик ЦЕХ#7 площею 5 тис кв. м – з новими орендарями: Orange Club, concept store CamdenTown, брендовими магазинами English Home, SAB, Northland Professional. Також у 2016 році було збільшено кількість орендарів сектора «МЕБЛІ» до 120 представників.
У планах компанії на 2017 рік – розширення фуд-корту під відкритим небом, а також збільшення пулу орендарів. Даринок планує залучити більше мережевих операторів для креативної, молодіжної аудиторії.
«Але також ми не забуваємо і про сім’ї з дітьми. У 2017 році на території маркет молу відкриється дитячий розважальний центр загальною площею близько 2,2 тис кв. м. Ми плануємо і далі наповнювати маркет мол різноманітними активностями для сімей з дітьми», – розповіла Марія Казанцева.
Довідка. Market-mall Даринок – великий торговий об’єкт у Києві, симбіоз великого шопінг-молу і ринку. На площі 68 000 кв. м. розташоване декількох торгових залів, де працює понад 3 000 магазинів і торгових місць. Крім того, market mall вибрав для себе унікальний формат роботи «retail + entertainment».
Читайте також –
Відвідуваність торгівельних центрів Києва в грудні виросла на 6,7%