Департамент торгової нерухомості Cushman & Wakefield очолила Євгенія Соломатіна

Департамент торгової нерухомості Cushman & Wakefield очолила Євгенія Соломатіна

14.11.2017 03:37
  561
Ukrainian Retail Association

Євгенія Соломатіна повернулася в український офіс Cushman & Wakefield після декількох років роботи в київських ТРЦ Ocean Plaza і Gulliver, а також девелоперської компанії в Білорусі.

Як уточнили RAU в прес-службі Cushman & Wakefield, досвід роботи Євгенії на ринку комерційної нерухомості в Україні та за її межами становить понад 11 років.

Свою кар’єру Соломатіна починала в компанії DTZ (тепер Cushman & Wakefield), де працювала в період з 2008-го по 2012 рік. Після цього вона займала посаду керівника комерційного департаменту в ТРЦ Ocean Plaza в Києві і заступника комерційного директора в ТОЦ Gulliver, де відповідала за формування управлінської команди з нуля, здачу приміщень в оренду і операційне управління об’єктами.

Останні два з половиною роки вона була комерційним директором в девелоперській компанії в Білорусі, де повністю відповідала за комерційне та операційне управління активами компанії загальною площею більш ніж 200 000 кв. м.

Євгенія має практичний досвід у формуванні стратегій розвитку компаній та їх реалізації, а також практичної імплементації повного циклу управління проектом, зокрема в торговій нерухомості.

Коментуючи своє призначення в Cushman & Wakefield Євгенія Соломатіна зазначила, що для ринку торгової нерухомості України як ніколи актуальна потреба в розширенні горизонтів – після того, як частина гравців пішли з ринку, торговим центрам стало складніше диференціюватися від конкурентів унікальним складом орендарів, тому потрібно шукати нові сучасні концепції.

«Потужна глобальна платформа Cushman & Wakefield дозволить привести світові бренди, які ще не представлені в Україні, і реалізувати свіжі для ринку концептуальні ідеї для об’єктів. У компанії ефективно налагоджена система обміну досвідом між офісами в різних країнах, щотижня проводяться конференц-дзвінки між командами агентів та інших пов’язаних послуг (управління активами, інвестиції, консалтинг), регулярно організовуються регіональні воркшопи. До роботи над великими проектами залучається міжнародна команда експертів. Консультанти Cushman & Wakefield співпрацюють з величезною кількістю брендів і знають їх глобальні стратегічні плани розвитку мінімум на рік», – сказала Соломатіна, зазначивши, що саме ці чинники зіграли ключову роль при ухваленні рішення про повернення в компанію.

Вона також підкреслила, що робота команди департаменту торговельної нерухомості Cushman & Wakefield буде спрямована не тільки на те, щоб залучати міжнародні бренди, але і на виведення місцевих компаній на ринки країн, де формується запит на український продукт.

Довідка. Cushman & Wakefield була заснована в 1917 році в Нью-Йорку, а зараз це один з провідних консультантів у сфері комерційної нерухомості з річним доходом в $6 млрд. Компанія представлена ​​в більш ніж 70 країнах світу. Український офіс раніше працював під брендом DTZ. Основними напрямками роботи Cushman & Wakefield є агентські послуги, ринки капіталу і операції з земельними ділянками, управління нерухомістю, представлення інтересів орендарів, управління активами та інвестиціями, аналітика і консалтинг з питань девелопменту, оцінка нерухомості.

Читайте також –

Призначення в рітейлі: зміни в ЦУМ, Фокстрот, WOG, Mafia, Нова пошта та інших компаніях


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

В США 5 листопада відбулись президентські вибори, перемогу на яких здобув Дональд Трамп, який має не найкращу репутацію...
time icon  
  75
Усі новини ринку