Призначення в рітейлі: зміни в ЦУМ, Фокстрот, WOG, Mafia, Нова пошта та інших компаніях

Призначення в рітейлі: зміни в ЦУМ, Фокстрот, WOG, Mafia, Нова пошта та інших компаніях

07.11.2017 09:00
  864
Виктор Нагорский

Які зміни відбулися в жовтні на керівних посадах українських компаній сфери рітейла та суміжних галузей. Призначення в рітейлі

Mafia

Екс-директор бізнесу доставки Mafia Андрій Янбухтін в жовтні перейшов до наглядової ради компанії в ролі експерта-консультанта з інновацій та Digital-стратегії. За час його роботи на посаді глави бізнесу доставки було розроблено та впроваджено безліч інноваційних рішень, серед яких QR-code для замовлення в ресторані зі смартфона, віртуалізація програми лояльності і відмова від пластикових карт, веб-сайт з інноваційним функціоналом, Marketplace в Приват24, інноваційна система онлайн оплати Masterpass і багато інших.

«Я щиро вважаю холдинг Mafia кращим ресторанним бізнесом в нашій країні. Мені імпонувало бажання компанії розвиватися і створювати рішення, які допомагали нам перевершувати очікування наших гостей. Нам вдалося впровадити масу цікавих та інноваційних проектів, якими можуть пишатися не тільки ресторанні холдинги, але і багато IT-компаній. Сьогодні ми є законодавцями Digital-технологій», – сказав Андрій Янбухтін, залишаючи пост директор бізнесу доставки Mafia.

Нагадаємо, мережу ресторанів Mafia розвивають подружжя Тарас і Оксана Середюк. Всього вони управляють 48 закладами з яких 13 працюють по франчайзингу. Серед них 33 ресторани Mafia, 6 – Casta, 2 – Georgia, 3 Якіторії, один BAO і Гра з вогнем.

Фокстрот

Директором з маркетингу одного з лідерів ринку побутової техніки та електроніки – компанії Фокстрот, став Олексій Філановський, який раніше обіймав аналогічну посаду в групі компаній EVO (маркетплейси Prom.ua, Bigl.ua та інші). На цій посаді він змінив Наталю Середню.

Відповідаючи на питання про поставлені на новій посаді задачі в інтерв’ю порталу MMR, Філановський зазначив, що Фокстрот повинен змінитися, помітно збільшити свою частку і товарообіг, а також стати максимально сучасною і актуальною компанією.

«Зазвичай компанії, запрошуючи мене на роботу, очікують змін на краще. Фокстрот не виняток. Саме стик онлайн і офлайн рітейлу в світі дає найкращі результати, і в Фокстроті є всі можливості для побудови найсучаснішого продукту», – сказав новий маркетинг-директор компанії.

Нагадаємо, «Фокстрот. Техніка для дому» – одна з провідних роздрібних мереж з продажу електроніки і побутової техніки в Україні. На квітень 2017 року в країні налічувалося 164 супермаркета рітейлера. Магазини представлені в 89 обласних і районних центрах України, при цьому їх торгова площа складає близько 160 000 кв. м.

Philips

Генеральним директором Philips в Росії та СНД призначений Максим Кузнєцов. Він приєднався до команди Philips в 2005 році і протягом минулих 12 років обіймав різні посади в області продажів, маркетингу та управління ринками. З 2012 року Максим керував бізнесом компанії в Україні, а в 2014 році зайняв позицію глави підрозділу Philips «Споживчі товари» в Росії, Україні, Білорусі та Центральній Азії.

Під керівництвом Максима фокусом розвитку підрозділу став швидко зростаючий канал онлайн-продажів. У цьому напрямку компанія Philips стрімко набирала обертів і досягла значних успіхів, в тому числі в результаті відкриття власного інтернет-магазину в Росії.

Арман Воскерчян, який раніше обіймав посаду генерального директора Philips в Росії та СНД, продовжить кар’єру в Philips і очолить глобальний підрозділ «Терапевтична допомога», який базується в США.

WOG

Головним операційним директором компанії ВОГ Рітейл, що управляє мережею з більш ніж 500 автозаправних комплексів під брендом WOG в Україні, призначений Максим Панфілов. На новій посаді він буде здійснювати операційне управління і координацію роботи підрозділів компанії.

Максим Панфілов має багаторічний досвід управлінської діяльності. Працював топ-менеджером в різних великих IT і фінансових компаніях в США і Україні. Функціональні обов’язки ранжувались від проектного менеджменту до керуючого партнера.

Перед тим, як приєднатися до команди WOG, Панфілов працював в компанії Readdle, яка спеціалізується на розробці технологій і рішень для збільшення продуктивності. У Readdle Максим керував розвитком бізнесу. До цього працював в компаніях ITT Investment Group, Baker Tilly Ukraine, Vivex Invest, Карбон, Голден Телеком, AT&T, IBM (США) та інших.

Нагадаємо, крім паливного бізнесу, компанія ВОГ Рітейл активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережі WOG Cafe і WOG Market.

МНС-ІНВЕСТМЕНТ

До компанії МНС-ІНВЕСТМЕНТ, що представляє в Україні італійські бренди Calzedonia, Intimissimi, Tezenis і Falconeri, приєднався колишній бренд-директор Arber Fashion Group Андрій Мариненко. У МНС-ІНВЕСТМЕНТ він буде відповідати за розвиток двох брендів – Calzedonia і Tezenis.

«Основні обов’язки – це ефективне управління брендами компанії, запуск нових торговельних точок і розвиток торгової мережі», – розповів в коментарі RAU Андрій Мариненко.

Зараз мережа магазинів Calzedonia в Україні складається з 10 торгових точок. Бренд Tezenis представлений двома магазинами.

До переходу в МНС-ІНВЕСТМЕНТ Мариненко обіймав посаду бренд-директора в компанії Arber Fashion Group.

ЦУМ призначення в рітейлі

Значні кадрові зміни відбулися в команді столичного ЦУМ. Як розповів в інтерв’ю RAU генеральний директор Центрального універмагу Брайан Хендлі, в компанію прийшли новий директор з персоналу, а також керівники відділів маркетингу і закупівель.

«Тільки в відділі маркетингу у нас 11 нових людей. Новим керівником відділу стала Євгенія Курачева. Також прийшли директор з персоналу Фарід Степанов, який буде працювати над корпоративною культурою, і глава відділу закупівель Ольга Чайка. Зараз будемо набирати велику команду в роздрібний відділ в зв’язку з розвитком власної закупівлі – ще близько 70 осіб», – зазначив Брайан Хендлі.

Таке істотне поповнення роздрібного відділу Брайан Хендлі пояснив планами переходу до класичного формату універмагу, який передбачає комбінацію між орендарями та власними прямими закупівлями від імені ЦУМ. «Вже на наступний сезон у нас буде 20% прямих закупівель в жіночому і чоловічому одязі і взутті, а протягом найближчого часу хочемо збільшити цю частку до 30-40%», – пояснив Брайан Хендлі.

Нагадаємо, зовсім скоро Брайан Хендлі вперше публічно розповість про результати роботи ЦУМ і плани нової команди топ-менеджерів. Він виступить спікером на головній рітейл-події року — Retail & Development Business Summit 2017, який відбудеться 6 грудня в столичному КВЦ Парковий.

Arber

Директором з маркетингу Arber Fashion Group призначено Надію Лінську, яка раніше очолювала напрям маркетингу столичного торгово-розважального центру Gulliver.

У коментарі RAU Надія розповіла, що в Arber Fashion Group вона візьме на себе цілий комплекс завдань: від формування маркетингової стратегії компанії до її успішної реалізації. Також в її компетенції буде розвиток брендів компанії: Arbеr і преміальної лінії Gregory Arbеr, а також F’91.

«Першочергові завдання: формування команди та організація взаємодії з торговими майданчиками ТРЦ/ТЦ в розрізі маркетингу. У перспективі стоїть завдання побудувати модель операційного управління та комунікацій маркетингу компанії», – сказала Лінська.

За її словами, зараз Arbеr Fashion Group починає новий виток розвитку, активно працює над втіленням в життя інноваційної програми персональних сервісів для бренду Arber і програми «постійної вигоди» для мегасторів F’91. У зв’язку з цим в компанії формується нова команда з великим досвідом з різних сфер і високими компетенціями.

Лінська призначена на посаду CMO Arber з 10 жовтня. Її досвід в маркетингу складає близько 15 років в таких компаніях як ТРЦ Gulliver, ТРЦ Ocean Plaza, GRAND GALLERY і Milavitsa.

Нагадаємо, раніше посаду директора з маркетингу Arber Fashion Group займала Людмила Міщенко.

Rechi.ua

Керівник відділу маркетингу інтернет-магазину брендового взуття, одягу і аксесуарів Rechi.ua Альона Кузьміна пішла з компанії в кінці жовтня.

Назначения в ритейле

У Rеchi.ua Альона пропрацювала майже три роки. Почавши роботу в компанії на посаді фахівця з контексту, вже через рік вона очолила напрям маркетингу, сформувавши відповідний відділ і систематизувавши його роботу, брала активну участь в просуванні бренду і масштабуванні бізнесу.

«Команда Rеchi.Ua – моя друга сім’я і цей проект я люблю як свій власний. Ми разом росли і розвивалися, але тепер мені б хотілося в більшій мірі працювати з трафіком на сайті, ніж його залученням», – сказала в коментарі RAU Альона Кузьміна.

Пізніше стало відомо, що вона приєдналася до команди онлайн-сервісу з пошуку і запису на СТО – Autobooking Україна – де зайняла посаду фахівця з маркетингу.

Кернел

Найбільший в Україні виробник і експортер соняшникової олії компанія Кернел (ТМ Чумак, Щедрий Дар, Стожар та інші) отримала нового керівника.

Як повідомив портал LIGA.net, ним став Євген Осипов, який обійняв посаду генерального директора компанії. «У своїй новій ролі Євген Осипов буде керувати операційною діяльністю і відповідати за виконання стратегії, в той час, як я продовжу роботу в якості голови ради директорів і буду керувати політикою, стратегією і подальшим розвитком компанії», – заявив власник Кернел Андрій Веревський.

До призначення на посаду гендиректора, Євген Осипов відповідав за загальне управління підрозділами агробізнесу Кернел. Він працює в компанії з 2013 року.

Нова пошта

Керівник Ukrainian E-commerce Expert Ірина Холод очолила департамент маркетингу в компанії Нова пошта. Тетяна Калюжна, яка обіймала посаду директора з маркетингу останні два роки, покинула компанію.

Холод візьме на себе керівництво глобальним маркетингом Нова пошта і продовжить створювати і зміцнювати портфель продуктів на основі глибокого вивчення клієнтських сегментів та їх потреб. Також в зону її відповідальності увійде управління брендом компанії, побудова процесів взаємодії з клієнтами і підвищення їх лояльності, формування та реалізація маркетингової стратегії, частиною якої стане і внутрішній маркетинг.

Нагадаємо, Ірина Холод очолювала департамент маркетингу компанії Нова пошта з 2011 по 2015 рік. У 2011 році мережа компанії складалася з 200 вантажних складів, 90% яких обслуговували В2В сегмент. Вже через чотири роки компанії вдалося побудувати розгалужену мережу відділень по всій Україні. Під керівництвом Холод Нова пошта створила і запустила оновлений бренд, а також сформувала новий ринок – експрес-доставки, яка увійшла в побут українців і стала звичною частиною життя.

З жовтня 2015 го Ірина очолювала компанію Ukrainian E-commerce Expert – комунікаційний майданчик, покликаний розвивати бізнес-процеси і регулювати діяльність компаній на українському ринку електронної комерції.

Нагадаємо, раніше до керівного складу Нова пошта приєднався Денис Вертелецький, який був призначений директором з управління відносинами з клієнтами. До приходу в компанію Денис працював директором з продажу продуктів споживчого кредитування в Укрсиббанку. Його професійний досвід також включає управління комерційним підрозділом Дивізіону взуття та одягу MTI, а також роботу фінансовим директором мереж COMFY, АШАН.

Prostor

На посаду IT-директора Prostor призначений Євген Шаврук. До приходу в Prostor він обіймав посади директора з IT в VARUS, менеджера проектів в компанії «Український рітейл», що розвиває мережу маркетів Брусничка, а також заступника директора з IT в мережі АТБ-Маркет.

Prostor

Ця зміна стала продовженням структурних змін в мережі магазинів Prostor. Ключовими завданнями Шаврукова на новій посаді будуть створення про-активного IT-підрозділу з впровадженням сучасних технологій та інструментів, побудова IT-архітектури, яка дозволить бізнесу швидко і легко розвиватися, а також спрощення та підвищення ефективності бізнес-процесів в компанії.

У Prostor також відзначили, що вже з перших днів роботи в новій команді Євген спільно з департаментом маркетингу впроваджує інструменти data driven marketing. Це підхід до маркетингу, в якому основні рішення приймаються на підставі зібраних і проаналізованих даних. Об’єктом аналізу в першу чергу стає інформація про покупців і цільовe аудиторі.: їх переваги, моделі поведінки, реакція на маркетингові активності бренду, взаємодія з брендом в різних каналах комунікації і т.д. При цьому, з січня 2018 року в мережі запланований повний перехід до планування маркетингових активностей з застосуванням інструментів big data.

Prostor – національна мережа магазинів краси та догляду, яка представлена ​​в усіх регіонах України. Перший магазин компанії був відкритий в 2005 році в Дніпрі. Зараз Prostor – один з лідерів українського ринку drogerie. Станом на кінець червня 2017-го мережа налічувала 281 торговий об’єкт в Україні.

Читайте також –

Призначення в рітейлі: зміни в Цитрус, Фуршет, EVO та інших компаніях


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку