Як чат-боти змінюють умови програми лояльності та комунікацію з клієнтом: про що говоритимуть на RDBS

Як чат-боти змінюють умови програми лояльності та комунікацію з клієнтом: про що говоритимуть на RDBS

03.12.2019 06:07
  466
rau

Однією з тем у сесії «технології в рітейлі. Як продавати швидко і ефективно» Retail&Development Business Summit–2019 буде «Як чат-боти змінюють умови програми лояльності і комунікацію з клієнтом».

Про це буде говорити Станіслав Григоренко — співвласник, SmartBot.studio.

Тези виступу:

• Є одна загальна умова у всіх програмах лояльності, яку пора змінити
• Навіщо щось змінювати? І як впровадити зміни за допомогою чат-бота?
• Які нові можливості для програми лояльності і компанії відкриває чат-бот?
• Мобільний додаток або чат-бот?
• Майбутнє чат-ботів в рітейлі

RDBSummit – найбільша підсумкова подія року ринку роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості. Ключовий продукт саміту-інформація про світові тенденції і напрямки розвитку в сфері рітейлу і девелопменту, аналітика ринку і прогнози на найближчі роки.

RDBSumit

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева / Client manager (+38 050 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)

Контактна особа з питань партнерства:

Юлія Кушка / Head of Business Development Department (+38 067 223 07 30 / j.kushka@rau.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку