Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні
Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй галузі й демонструє прихильність до них українців. Для LG медаль переможця не лише визнання якості її продукції, але й один з ефективних інструментів, який допомагає розвивати компанію.
Як медаль переможця «Вибір року» допомагає досягати поставлені бізнес-цілі LG?
1. Впізнаваність бренду
Нагорода «Вибір року» є маркером успішності брендів. Це своєрідний знак якості, завдяки якому бізнеси можуть виділитися на ринку. Бути першим серед конкурентів означає бути більш впізнаваним . Це також сприяє лояльності споживачів, оскільки люди схильні здійснювати повторні купівлі в тих брендів, які добре знають. Для LG головний критерій успіху — визнання її споживачів, тож у компанії дуже цінують таке ставлення до бренду та його продукції.
«Рекламне гасло бренду — Life’s Good (з англ. «Життя прекрасне»). Воно уособлює прагнення LG створювати продукцію, яка робить споживачів щасливішими, а їхнє життя комфортнішим», — зазначають у компанії.
2. Довіра
Довіра споживача є ще одним маркером, що компанія рухається у правильному напрямку та пропонує дійсно корисні й потрібні рішення. LG не виняток. Компанія щороку покращує свою техніку, робить її більш інноваційною, що й помічають клієнти. Тому «Вибір року» — це ще й доказ для покупців, що вони роблять правильний вибір і що продукція LG надійна та якісна.
Це особливо важливо в часи, коли ринок електроніки й побутової техніки перебуває у процесі відновлення після початку повномасштабного вторгнення та викликів, які з ним прийшли. В умовах невизначеності споживачі шукають надійні й перевірені бренди, товари яких не підведуть у кризові часи. Перемога у премії «Вибір року» свідчить, що LG відповідає цим вимогам.
За даними бізнес-премії «Вибір року», за період 2020-23 років, темп приросту частки опитаних українських споживачів, які вважають пральні машини LG найкращими в своїй категорії, становив +6,3%, а у відношенні останніх двох років (2022-23) – сягнув +27,8%. Це свідчить про поступове зростання рівня довіри та лояльності українського населення до бренду, що є одним із ключових KPI кожного бізнесу.
3. Остаточне рішення у виборі техніки
Перемога в головній бізнес-премії України працює як доказ надійності та якості продукції бренду, що впливає на рішення її купити. Клієнти надають перевагу техніці LG, оскільки бачать, що інші споживачі також вибирають її. Це стосується однаково:
- онлайн-купівель, коли користувачі вивчають відгуки та гуглять інформацію про техніку;
- офлайн-купівель, де медаль переможця на пакованні переконує людину придбати продукцію.
Незмінними лідерами серед продажів техніки LG є пральні машини з двигуном Inverter Direct Drive, холодильники з Inverter Compressor LG та кондиціонери з DUAL inverter Compressor.
В умовах турбулентного ринкового середовища та постійних високих зовнішніх ризиків, компанія LG в 2023 році змогла утримати та знову підтвердити свій статус лідера споживчих уподобань в багатьох категоріях.
До прикладу, за даними «Вибір року» рівень визнання холодильників LG українськими споживачами як найкращих в 2023 році був найвищим за аналогічні показники бренду попередніх років (в період 2021-2023 рр.).
4. Розвиток компанії
LG використовує медаль «Вибір року» як одне з підтверджень надійності техніки та як доказ щирої відзнаки й визнання від покупців. Зокрема, про премію нагадують на офіційному сайті LG й у рекламних кампаніях бренду. У такий спосіб LG акцентує, що техніка бренду якісна та має фірмові інноваційні розробки. Наприклад:
- технологія обдуву дверцят холодильника DoorCooling+;
- прозорі дверцята в холодильниках LG InstaView Door-in-Door;
- технологія встановлення структури тканини AI DD™ у пральних машинах;
- генерація пари Steam™ і Steam+™;
- система розпилення води TurboWash™360º та TurboWash™ для пришвидшення прання;
- технології очищення повітря Plasmaster Ionizer Plus у кондиціонерах;
- вбудований WiFi-модуль з ексклюзивним застосунком LG ThinQ, який дозволяє дистанційно керувати всією технікою та проводити дозавантаження нових програм у пральних машинах LG.
Курс на інновації не тільки залишає лояльними вже наявних покупців, а й дозволяє залучати нових. При цьому наявність медалі-переможця є додатковим інструментом для привернення уваги споживачів, особливо в період виходу новинок. В умовах економічних викликів це стратегічно важливо для утримання на плаву та підтримки бренду як такого. Завдяки інноваціям компанія розвивається й має можливість створювати нові рішення для клієнтів і покращувати ті, що вже є.
Тож декількаразова перемога у премії «Вибір року» для LG є свідченням, що вона роками відповідає високим стандартам якості та задовольняє потреби споживачів. Медаль впливає на впізнаваність бренду, викликає довіру та переконує споживачів купувати техніку бренду. Для компанії це ще й ресурс бути конкурентоспроможною у світі постійних викликів та перешкод, а також стимул розвиватися — попри все.
«Ми продовжуватимемо орієнтуватися на потреби наших користувачів, оскільки наша мета — підтримувати створений нами баланс між стилем, технологіями, практичністю та їхніми очікуваннями», — підсумовують у компанії.