Мережа супермаркетів Carrefour Georgia спільно з Art Nation Loyalty запустила “JOYKIS: Little Habits – Big Impact” – першу у Грузії гейміковану еко-акцію для дітей

Мережа супермаркетів Carrefour Georgia спільно з Art Nation Loyalty запустила “JOYKIS: Little Habits – Big Impact” – першу у Грузії гейміковану еко-акцію для дітей

09.11.2022 10:00
  1662
rau

В сучасному суспільстві тема екологічної освіти та впровадження цінностей сталого розвитку має високий пріоритет. Свідомий бізнес не залишається осторонь, підтримуючи екологічні кампанії та започатковуючи ініцітиви, що ведуть до майбутніх покращень стану довкілля.

Carrefour Georgia стала першою мережею супермаркетів у Грузії, що започаткувала проєкт з еко-освіти для дітей. Мета кампанії — розповісти дітям, на що здатна сила маленьких корисних звичок, як щоденні дії впливають на майбутнє. Гейміфікована еко-акція “JOYKIS: Little Habits – Big Impact” реалізується у партнерстві з українською компанією Art Nation Loyalty.

Програма Joykis підтримує екологічні “Цілі у сфері сталого розвитку”, що були прийняті на Генеральній Асамблеї ООН у 2000 році.

Екологічна ініціатива доносить до дітей ідеї дбайливого ставлення до навколишнього середовища, культури споживання і навички поведінки, орієнтованої на здоровий спосіб життя, раціональне поводження з ресурсами, запобігання кліматичним змінам.

Екоакція орієнтована на дітей від 3 до 10 років та їхніх батьків. Герої кампанії — Джойки — веселі монстрики, що дбають про природу.

У кампанії “Little Habits – Big Impact” Джойки допомагають дітям оволодіти еко-навичкам через гру, читання та родинне дозвілля.  За кожні 5 ларі, на які придбано товари у мережі Carrefour Georgia, можна отримати 1 картку Joykis. Додаткові картки доступні за покупку товарів партнерів акції: ними стали бренди компаній PepsiCo та  Mondelez.

Кожна картка Joykis містить просту пораду від Джойок – щоденну еко-звичку, яку легко практикувати всією родиною. Майбутні позитивні великі зміни залежать від маленьких дій щодня, і діти чудово це розуміють, вивчаючи на практиці.

Також на картках Joykis є QR-код для гри, що дозволяє активувати героїв еко-гонщиків, зображених на картці. Гра доступна у безкоштовному мобільному застосунку Joykis: Grand Tour. Змагаючись в перегонах та збираючи сміття, що є паливом для транспорту, діти нативно знайомляться з повторним використанням відходів, вчаться ставитись до сміття як до ресурсу.

Збирати картки та власну команду Джойок можна здійснюючи  покупки в будь якому із магазинів мережі Carrefour у Грузії. Детальні умови акції доступні на сайті рітейлера.

Учасники акції також можуть придбати “Джойки: книгу пригод еко героїв” з яскравими ілюстраціями та сторінками із завданнями, а також особливий колекційний набір. Він складається з металевого колектора для зберігання карт, 25 стікерів з різними героями, 10 випадкових карт та “Магічної картки”, що проростає. Цю картку можна посадити у грунт в горщик на підвіконні, поливати, і за кілька тижнів з неї виросте рослинка. За бажанням квітку або зілля можна посадити в садку. Спостереження за дивом життя і росту, а також можливість самостійного висадження рослини надихає дітей і дає підтримку у подальших діях на користь довкілля.

Кампанія стартувала 4 листопада і триватиме 8 тижнів. Вона охоплює всі 73 магазини мережі в Грузії.

“Для нас надзвичайно важливо транслювати цінності сталого розвитку через кампанію Joykis: Little Habits – Big Impact. Це важливий крок до майбутніх змін та збереження довкілля. Наша мета – поінформувати наших клієнтів та їхні родини про важливість маленьких щоденних еко звичок. Edutainment, формат кампанії Joykis, ідеальне рішення для цієї задачі”, — говорить Арчіл Абуладзе (Archil Abuladze), Head Of FMCG, Marketing & Src мережі Carrefour Georgia.

Акція “Joykis: Little Habits – Big Impact” реалізована у партнерстві з компанією Art Nation Loyalty, яка спеціалізується на створенні гейміфікованих акцій лояльності.

“Еко-акції зараз максимально затребувані свідомим бізнесом. Joykis у Грузії  стали першою кампанією з лояльності, що має у фокусі цінності сталого розвитку. Ми раді, що нашим партнером є мережа Carrefour Georgia. На їхній запит ми адаптували формат програми лояльності з акцентом на освітню складову та родинне дозвілля. Тепер це унікальний кейс формату edutainment, навчання під час гри. Джойки уже добре знайомі дітям з України та Узбекистану завдяки акціям, що відбулися у 2021 та 2022 роках. Тепер наші герої знайдуть багато нових друзів і серед дітей у Грузії”, — говорить генеральний продюсер компанії Art Nation Loyalty Едуард Ахрамович.

Довідка. Art Nation Loyalty — агенція з лояльності, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих програм для рітейлерів. Поєднуючи актуальні тренди, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців та додатковий прибуток для ритейлу. Серед клієнтів Art Nation Loyalty: АТБ (№1 в Україні), Magnum Cash & Carry (№1 в Казахстані), “Корзинка” (№1 в Узбекистані) та інші лідери індустрії. 

Читайте також –

Art Nation Loyalty експортувала українську екоакцію Joykis на міжнародний ринок


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку