Бурч Коркмазлар, LC Waikiki: Будемо виводити в Україну лінійку товарів для дому
CEE Director LC Waikiki про розвиток формату outlet, різницю продажів в Україні та Білорусі та нову лінійку LC Waikiki Home.
Read in English
В середині травня турецький бренд LC Waikiki відкрив магазин у столичному ТРЦ Lavina Mall. Про перспективи цієї локації, а також про те, що представить бренд в Україні до кінця року, коли чекати онлайн-магазин і чому закордонним рітейлерам важко розвиватися в регіонах, rau.ua розповів CEE Director LC Waikiki Бурч Коркмазлар.
— Не боялися відкриватися в Lavina Mall?
— З самого початку було зрозуміло, що Lavina Mall не той торговий центр, який відразу буде заповнений і почне генерувати великий трафік людей. Але ми впевнені, що в найближчій перспективі він стане основним торговельним центром для Києва. Я спеціально вибирав локацію, щоб вона знаходилася на перетині шляху з Ашана в Сільпо, де, навіть якщо так станеться, що Lavina Mall тимчасово не буде заповнена орендарями, все одно буде потік людей. Також в цьому ТРЦ чудова розважальна зона, тому я переконаний, люди продовжать відвідувати Lavina Mall завжди. Так чому б не відкритися?
— Що заважає іншим вчинити так само?
— У нашому бізнесі компанії постійно чекають один одного – хто зайде першим, хто не зайде. Але якщо всі тільки і будуть чекати, залишаючись невпевненими, то, відповідно, ніхто не буде заходити. Оскільки LC Waikiki впевнена в собі компанія, що вірить в український ринок і його розвиток, то робимо сміливо перший крок і заходимо, знаючи, що за нами підтягнуться всі інші.
— Нещодавно в ТРЦ New Way відкрився LC Waikiki outlet. Які перші результати?
— Ми дуже задоволені розвитком першого outlet-магазину нашого бренду. Незважаючи на те, що торговий центр знаходиться в спальному районі, результат, який він показав, чудовий. Особливо якщо врахувати, що в New Way ми продаємо не тільки outlet, але і товари нового сезону.
— Будете розвивати цей формат?
— Оскільки ми бачимо успішний розвиток, то зупинятися на одному не будемо. На жаль, купівельна спроможність українців не дуже висока, але ми віримо, що при відкритті аутлетів в інших регіонах країни також дамо можливість багатьом українцям одягатися красиво. Щоб до нас могли приходити за покупками незалежно від платоспроможності. Уже ведемо переговори про відкриття з ще одним київським торговим центром.
— А де відкриється взагалі новий магазин?
— В Полтаві.
— Чи плануєте запускати інтернет-магазин в Україні?
— Так, у нас є плани по e-commerce. На даному етапі фокусуємося на Румунії, яка буде центральною базою для всієї Європи. Потім обов’язково прийдемо в Україну.
— Як скоро можна очікувати?
— Не можу нічого обіцяти, але навіть якщо не в цьому році, то в 2018-м інтернет-магазин LC Waikiki точно запрацює в Україні. На даний момент e-commerce діє в Туреччині і нам відомо, що українські клієнти роблять замовлення онлайн там і товар сюди приходить. Тому онлайн-магазин LC Waikiki в Україні обов’язково з’явиться.
— Можете порівняти продажу в Україні і, наприклад, у Білорусі чи Туреччині? Чим вони відрізняються?
— З Туреччиною точно не можна порівнювати – там ми вже 25 років і нас всі знають. Якщо говорити про Білорусь, два роки тому різниця була відчутною. Тоді Білорусь значно пішла вперед. Якщо говорити про нинішні реалії, то Україна відстає на 20-25%. Але з тим трендом, який присутній в продажах, найближчим часом Україна не просто наздожене, але і обійде Білорусь.
— З якими проблемами стикається закордонний бренд в Україні?
— Глобальних проблем для розвитку рітейлу ми не бачимо. Єдиною проблемою є тривалий процес сертифікація продуктів (отримання дозволів на нові види товару). Також уповільнює розвиток рітейлу персонал. В регіонах постійно стикаємося з тим, що нелегко знайти молодь, що володіє англійською мовою. Молоде покоління має більше інвестувати в себе і займатися саморозвитком.
— Це так важливо?
— Коли ми говоримо про відкриття нових ринків, для нас англійська мова є критичним питанням. В Україні ми вже відкриваємо п’ятий магазин за рік і на своїй базі даємо прекрасну можливість для розвитку молоді, тому що інвестуємо у свій персонал. Для нас важливо, щоб він міг потім рости.
— Що чекати від LC Waikiki в Україні надалі?
— В кінці року вводимо лінійку LC Waikiki Home – товари для дому. Вона була запущена лише рік тому. І хоча ми готові представити її як можна швидше, як я вже говорив, нас стримує довга сертифікація.
— Що буде в ній представлено?
— В Україну плануємо вводити товари для ванної кімнати та спальні: текстиль, простирадла, рушники та інше. Серед нашої продукції є і парфумерія, але через складності оформлення, на даний момент ми не розглядаємо цей вид товару LC Waikiki в українській лінійці.
— Які ваші прогнози для українського ринку?
— У будь-якому випадку іноземні компанії будуть заходити в Україну і розвиватися тут. Але перше питання, яке вони будуть ставити, це «Do you speak English?» Молоде покоління і ринок повинні це розуміти і бути до цього готовий.
Кожному по одежці: LC Waikiki відкрила магазин в ТРЦ Lavina Mall (фоторепортаж)