Брендовані стелажі в 2021 році: традиції, екоматеріали і нові технології
Брендовані стелажі не одне десятиліття допомагають рітейлу продавати. За цей час змінилися матеріали, які застосовують в їх виробництві, підхід до дизайну і технологій, але суть залишилася незмінною. Чому дисплеї досі ефективні як маркетинговий інструмент — у партнерському матеріалі розповідає компанія з виробництва торгового обладнання та металевих меблів Ustor.
Цей текст доступний також російською мовою
Ustor – українська компанія, що спеціалізується на торговому обладнанні, яке виробляє на власних потужностях. Її діяльність базується на принципі “якісний товар, виготовлений в обумовлені терміни за визначений на початку проекту бюджет”. Клієнтами Ustor стали такі бренди, як Lessner, Werk, Miks, Helios, Hiil’s, «Биол», Trunki, Tinto, Vitals, Distar та інші.
У магазині за увагу покупця борються в середньому 20 000 товарів. З них він вибирає і купує близько 200 позицій. Часто це ті продукти, до яких споживач звик і альтернатива яким його не цікавить.
Статистика говорить, що в 95% випадків клієнт не проводить порівнянь між товарами, а в 89% — навіть не дивиться на цінник. Так з’являється завдання вибити покупця з “зони комфорту” і звернути його увагу на свій продукт.
Поряд з плануванням, квітами, освітленням і вивісками цю роль бере на себе і торгове обладнання. Зокрема, брендовані стелажі (дисплеї). Працюючи в рітейлі, ми встигли до них звикнути, але недооцінювати дисплеї не варто: це досі ефективний інструмент по виділенню товару в мультибрендовому просторі. На знімках зібрані приклади яскравих дисплеїв, що виділяються, вироблених Ustor для клієнтів з різними торговими групами.
83% всієї інформації в торговому залі ми отримуємо через зір. Тому так важливо, щоб до розробки брендованих стелажів, їх форми і кольору залучалися дизайнери, які розуміють особливості сприйняття покупців. Крім того, вони зазвичай враховують масу технічних параметрів: викладку, вагу продукції, завдання, які буде виконувати дисплей, і багато іншого.
Euroshop 2020 додав ще кілька аспектів, які варто враховувати при виробництві сучасних дисплеїв. Це екологічність, сталий розвиток (sustainability) і технології.
1. Компанія Vlastuin представила на виставці модульний POS-дисплей, зроблений зі слонової трави – кормової культури, яка, в тому числі, розглядається як сировина для біопалива. Враховуючи зростаючу популярність слонової трави в агросекторі, можна очікувати зростання її використання і в торговому обладнанні для рітейлу.
2. Ще одна трендова розробка Vlastuin (на цей раз з переробленого ABS) — модульні дисплеї для рекламних акцій брендів. Тут же варто згадати “розумні” дисплеї Proteus, які можна зібрати в 18750 можливих комбінацій брендованого стелажа. Фішка таких дисплеїв – модульна збірка і розбирання за принципом конструктора. Подібні ідеї насправді вже давно використовуються і Ustor в серії RAF на металевій основі.
Тренд на екологію – однозначно позитивний, але не варто в гонитві за ним втрачати очевидну логіку. Ustor виготовляє дисплеї з металу, який сам по собі — довговічний матеріал, який переробляється.
3. Активно розвивається тренд на дисплеї з інтерактивними панелями і мультимедійними екранами. Таке обладнання привертає увагу клієнтів, підштовхує їх зробити спонтанну покупку.
У нас в Ustor є свої напрацювання по цьому типу дисплеїв, і ми готові до співпраці з клієнтами. Поки це ще новий і в чомусь інноваційний тип обладнання, але ми впевнені, він скоро стане буденною реальністю українського рітейлу.