Брендовані стелажі в 2021 році: традиції, екоматеріали і нові технології

Брендовані стелажі в 2021 році: традиції, екоматеріали і нові технології

25.03.2021 08:20
  758
rau

Брендовані стелажі не одне десятиліття допомагають рітейлу продавати. За цей час змінилися матеріали, які застосовують в їх виробництві, підхід до дизайну і технологій, але суть залишилася незмінною. Чому дисплеї досі ефективні як маркетинговий інструмент — у партнерському матеріалі розповідає компанія з виробництва торгового обладнання та металевих меблів Ustor.

Цей текст доступний також російською мовою

Ustor – українська компанія, що спеціалізується на торговому обладнанні, яке виробляє на власних потужностях. Її діяльність базується на принципі “якісний товар, виготовлений в обумовлені терміни за визначений на початку проекту бюджет”. Клієнтами Ustor стали такі бренди, як Lessner, Werk, Miks, Helios, Hiil’s, «Биол», Trunki, Tinto, Vitals, Distar та інші.

У магазині за увагу покупця борються в середньому 20 000 товарів. З них він вибирає і купує близько 200 позицій. Часто це ті продукти, до яких споживач звик і альтернатива яким його не цікавить.

Статистика говорить, що в 95% випадків клієнт не проводить порівнянь між товарами, а в 89% — навіть не дивиться на цінник. Так з’являється завдання вибити покупця з “зони комфорту” і звернути його увагу на свій продукт.

Поряд з плануванням, квітами, освітленням і вивісками цю роль бере на себе і торгове обладнання. Зокрема, брендовані стелажі (дисплеї). Працюючи в рітейлі, ми встигли до них звикнути, але недооцінювати дисплеї не варто: це досі ефективний інструмент по виділенню товару в мультибрендовому просторі. На знімках зібрані приклади яскравих дисплеїв, що виділяються, вироблених Ustor для клієнтів з різними торговими групами.

83% всієї інформації в торговому залі ми отримуємо через зір. Тому так важливо, щоб до розробки брендованих стелажів, їх форми і кольору залучалися дизайнери, які розуміють особливості сприйняття покупців. Крім того, вони зазвичай враховують масу технічних параметрів: викладку, вагу продукції, завдання, які буде виконувати дисплей, і багато іншого.

Euroshop 2020 додав ще кілька аспектів, які варто враховувати при виробництві сучасних дисплеїв. Це екологічність, сталий розвиток (sustainability) і технології.

1. Компанія Vlastuin представила на виставці модульний POS-дисплей, зроблений зі слонової трави – кормової культури, яка, в тому числі, розглядається як сировина для біопалива. Враховуючи зростаючу популярність слонової трави в агросекторі, можна очікувати зростання її використання і в торговому обладнанні для рітейлу.

2. Ще одна трендова розробка Vlastuin (на цей раз з переробленого ABS) — модульні дисплеї для рекламних акцій брендів. Тут же варто згадати “розумні” дисплеї Proteus, які можна зібрати в 18750 можливих комбінацій брендованого стелажа. Фішка таких дисплеїв – модульна збірка і розбирання за принципом конструктора. Подібні ідеї насправді вже давно використовуються і Ustor в серії RAF на металевій основі.

Тренд на екологію – однозначно позитивний, але не варто в гонитві за ним втрачати очевидну логіку. Ustor виготовляє дисплеї з металу, який сам по собі — довговічний матеріал, який переробляється.

3. Активно розвивається тренд на дисплеї з інтерактивними панелями і мультимедійними екранами. Таке обладнання привертає увагу клієнтів, підштовхує їх зробити спонтанну покупку.

У нас в Ustor є свої напрацювання по цьому типу дисплеїв, і ми готові до співпраці з клієнтами. Поки це ще новий і в чомусь інноваційний тип обладнання, але ми впевнені, він скоро стане буденною реальністю українського рітейлу.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та новий...
time icon  
  109
Усі новини ринку