Бренд свіжих сирів Lel’ у колаборації з фондом «Повернись живим» запустили новий продукт
У червні на полиці рітейлу вийшла новинка — копчена моцарела від українського бренду свіжих сирів Lel’. Кожні 3 гривні з пакування передаватимуть фонду «Повернись живим» на потреби армії — захисникам та захисницям, які мужньо боронять Україну на фронті.
Категорія копчених сирів продовжує стрімко зростати й захоплювати серця українських споживачів. У довоєнний період 2021 року копчені сири зросли на 23%. Вже у 2023 році категорія показує приріст у 55% , в порівнянні з 2021 роком.
Компанія Ardis Group літній сезон розпочала з випуску на полиці національного рітейлу нового продукту — копченої моцарели, яку виготовляють на власних потужностях виробництва.
Головною особливістю продукту стала соціальна місія — у колаборації з фондом «Повернись живим» бренд Lel’ створив мілітарі-пакування для моцарели міні-кульки. Тепер, українці, купуючи продукт, мають змогу підтримати не тільки українського виробника, а й найбільший благодійний фонд в Україні, бо з кожної проданої одиниці 3 гривні бренд перераховуватиме на потреби української армії.
Новий для компанії метод виробництва — копчення — відбувається при температурі 28-32 градуси на дровах вільхи, виключно натуральним процесом зі свіжого коров‘ячого молока від довірених українських молокозаводів, з якими співпрацюють вже 10 років.
Коптять й насичують димом повністю натурально, що надає продукту корисності й унікального аромату. Додатковою перевагою є і те, що в процесі копчення дим виділяє антимікробні властивості, які допомагають знизити ризик розмноження бактерій й інших мікроорганізмів — це сприяє тривалому зберіганню продукту, який можна взяти з собою у форматі зручного й здорового перекусу.
“Наша компанія, як і кожен відповідальний громадянин України, підтримує українську армію та робить кожен день все для пришвидшення Перемоги. Минулого року ми розпочали роботу над проектом випуску нового продукту на полиці рітейлу й розуміли, що радувати споживачів якістю й новим смаком вже замало. Від самого початку мали бажання працювати разом саме з фондом “Повернись живим”. Команда фонду — справжні герої, які з перших днів вторгнення 2014 року всі сили віддають на підтримку ЗСУ й працюють без зайвої реклами чи політичних інтересів. Реалізувавши проект, нам вдалося привернути увагу мілітарі-пакуванням й залучити українців до важливої мети — донатити разом на потреби армії”, – каже керівник стратегічного маркетингу компанії Ardis Group Христина Максимець.
Доєднатись до благодійної ініціативи бренду Lel’ і «Повернись живим» можна, купивши копчену моцарелу із мілітарі-пакуванням на полицях національного рітейлу.
Довідка. Ardis Group — українська структурована група компаній, що працює на ринку більше 24-х років. Займається імпортом, виробництвом сирів та впроваджує сирні сервіси. Завдяки цій компанії, українці відкривають для себе нові сирні смаки й поєднання.
Lel‘ – український бренд молочних продуктів, що належить компанії Ardis Group та виготовляється на власному виробництві «Молочна майстерня». Сирна лінійка Lel’ включає продукти як для кінцевого споживача, так і для HoReCa: моцарела тверда, копчена й в розсолі, а також бурата, страчатела, рікота, чедарелла й домашній сир.
*Аналітичне джерело: MRC Brand за 2020-2021 рік та 2022-2023 рік травень-червень, кг.