
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


За даними Rozetka.ua, відвідуваність сайту в порівнянні з торішньою Чорною п’ятницею зросла на 37%, кількість замовлень – на 70%, продаж товарів – на 83%.
Найбільший інтернет-магазин України підвів підсумки грандіозного дня розпродажів Чорна п’ятниця, яка в цьому році пройшла 23 листопада. Конкретних сум виручки за день компанія поки не розкриває, обмежившись інформацією про найпопулярніші категорії товарів, загальну кількість замовлень, і зростання показників в порівнянні з Чорною п’ятницею 2017 го.
Проте, навіть настільки обмежена інформація демонструє зростання популярності Чорної п’ятниці в Україні і дає певне уявлення про роботу інтернет-магазину в пікові періоди продажів.
Читайте також –
Підсумки підіб’ємо: в тиждень «Чорної п’ятниці» рітейлери техніки наторгували на 2,5 млрд грн