АШАН Україна очолить Вікторія Луценко і займеться розвитком нових форматів магазинів
Нинішній глава АШАН Україна Жерар Галлє перейде на аналогічну посаду в польському підрозділі групи.
Про це повідомляється на офіційному сайті АШАН Україна. До своїх обов’язків Вікторія Луценко і Жерар Галлє приступлять з початку 2018 року. Крім того, змінилася структура управління Auchan: тепер директора кожної країни і керівники допоміжних служби будуть безпосередньо підпорядковуватися генеральному директора АШАН Рітейл Вілельму Убнеру.
До призначення главою АШАН Україна, Вікторія Луценко займала посаду директора напряму «Клієнти та інновації» угорського підрозділу компанії. Жерар Галлэє починав свою кар’єру в американському Auchan в 1994 році, де виріс від менеджера відділу до керуючого філії. Після закриття американської філії Галле в 2003 році переїхав до Росії, де йому запропонували посаду директора з розвитку. З 2007 року обіймав посаду генерального директора українського офісу французької групи.
Кадрові перестановки пов’язані з реалізацією нової концепції групи Auchan, розрахованої до 2025 року. В рамках цієї стратегії у всіх країнах присутності АШАН впроваджує багатоформатність під єдиним брендом: тобто крім класичних гіпермаркетів компанія буде відкривати і магазини інших форматів. Нагадаємо, вперше про те, що французи розглядають можливість розвитку в Україні формату «магазин біля дому», RAU повідомив ще в квітні. У жовтні компанія продала свою частку в сеті супермаркетів Фуршет: саме підписані з власником Фуршет Ігорем Баленко угоди не дозволяли АШАН працювати в Україні інакше, ніж в форматі гіпермаркету. Оголошення про впровадження нової концепції розвитку і початок з квітня підготовки до розвитку нових форматів підтверджують, що в наступному році можна очікувати від французької компанії бурхливого зростання в раніше не засвоєних нішах.
«Нова організація дозволить нам прискорити трансформацію компанії. Я впевнений в нашій новій Концепції 2025, а завдяки новій команді ми станемо ще більш гнучкими, колаборативними і підвищимо відповідальність кожної країни», – зазначив Вілельм Убнер.
Довідка. Auchan Retail – одна з 5 основних марок продовольчих товарів у світі, представлена у 17 країнах (з товарообігом 51,7 млрд євро у 2016 році). Марка об’єднує усі формати продовольчої комерції, налічуючи 3 715 точок продажу: гіпермаркети, суперстори, супермаркети та формати наближеності, що підсилюються електронною комерцією та драйвами у деяких країнах. 35-й роботодавець у світі, підприємство, що працевлаштовує 345 365 співробітників.
АШАН Рітейл Україна заснований у 2007 році, відкриття першого магазину у Києві відбулося у 2008 році. До кінця 2017 року мережа налічуватиме 20 магазинів у 9 містах. Є одним з найбільших міжнародних роботодавців в Україні, що працевлаштовую більше 6 000 співробітників.
Читайте також –
АШАН вільний: чому рітейлер продав свою частку в мережі Фуршет