
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Ашан Рітейл Україна продав свою частку в українській мережі Фуршет, а саме 20% акцій, якими володів з 2007 року. Покупцем стала інвестиційна компанія VI2-Partners.
Про це повідомляє офіційний сайт рітейлера. Як говориться в релізі, подібне рішення корелює з глобальною стратегією Ашан Рітейл Україна, що передбачає розвиток мультиформатності під єдиною маркою-вивіскою.
Як розповів Інтерфакс Олексій Чернишов, керуючий партнер інвестиційної компанії VI2-Partners, що купила частку в мережі Фуршет: «Партнерство в Україні – це досить складна тема, але в той же час це і розвиток. Сучасне партнерство вимагає різних компетенцій від компаньйонів. В VI2-Partners є компетенції не тільки управління торговими об’єктами, але і управління фінансами в кризових умовах, управління ризиками, управління бізнес-процесами».
Нагадаємо, раніше компанія Ашан викупила активи мережі гіпермаркетів Караван. Завдяки придбанню Auchan Group збільшила частку ринку в регіонах і посилила свою присутність в чотирьох нових містах: Харкові, Дніпрі, Житомирі та Чернівцях. Тепер рітейлеру належать 20 торгових точок площею 160 000 кв. м.
3 жовтня відбулося офіційне відкриття першого об’єкту французької мережі, відкритого на місці торгової точки мережі Караван.
Читайте також –
Замість Каравану: Як виглядає АШАН в київському ТРЦ Магелан (фотоогляд)