
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів та рітейлерів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
У новому рекламному ролику про McCafe McDonald`s висміяв модні хіпстерські кав’ярні. Рекламщики зібрали воєдино жарти про подачу кави в банках, мініатюрних чашках і в трьох різних склянках, а ще те, що деякі кав’ярні працюють тільки з 11 ранку. Розгублений відвідувач у результаті вирішує купити звичайну і зрозумілу каву в McCafe.
Мережа українських дискаунтерів АТБ взяла участь у популярному флешмобі Mannequin Challenge. Суть його полягає в тому, щоб люди залишалися нерухомими, поки записується відео. Уперше Mannequin Challenge пройшов наприкінці жовтня 2016 року і в ньому встигли взяти участь Хілларі Клінтон напередодні виборів у США, Adele, Bon Jovi, Роберт Де Ніро, Том Хенкс, Даяна Росс, Майкл Джордан і навіть співробітники BBC. Приємно, що українські торгові мережі стежать за актуальними трендами.
“Чув, ЦейТой?!” Мережа магазинів побутової техніки та електроніки Comfy продовжила креативити спільно з популярним полтавським дуетом «Сен-Тропе», що виконує сільський реп. Нове відео вийшло ще яскравішим – середньовічні лицарі, день закоханих і кінь із саксофоном. Креатив невичерпний!
Зірка «Загону самогубців» Марго Роббі знялася в рекламному ролику Nissan BladeGlider, прикметною рисою якого є нульовий рівень викидів шкідливих речовин в атмосферу. У рамках соціальної кампанії #ElectrifyTheWorld вона покаталася нічним Монако на спортивному електромобілі, який розганяється до 100 км/год менш ніж за п’ять секунд. Вийшло так ефектно, ніби це була нова серія “Форсажу”.
https://www.youtube.com/watch?v=OFyhF_F4piI
Польський оператор мобільного зв’язку зняв у рекламі фронтмена української групи “Океан Ельзи” Святослава Вакарчука. Відео зібрало за лічені дні понад 200 тисяч переглядів. Утім, реклама присвячена тарифами на дзвінки з Польщі в Україну.