АТБ проти АШАН: нові шедеври тролінгу серед українських продуктових мереж

АТБ проти АШАН: нові шедеври тролінгу серед українських продуктових мереж

28.10.2017 09:00
  2376
Микола Маранчак

Ніщо так не покращує настрій у холодний похмурий день, як можливість трохи потролити конкурента в Facebook. атб ашан

Всього пару місяців тому ми вже робили подібний огляд, досліджуючи кумедні приклади тролінга між українськими рітейлерами, головними героями якого стали METRO Cash&Carry Ukraine та Фуршет. Консерватизм і нудьга поступово йде в небуття з SMM-середовища лідерів вітчизняного роздрібного ринку: “молода кров” серед Digital-маркетологів, привносить свої правила гри. А тому ми не могли пройти повз останнього протистояння АТБ і Ашан, а заодно зібрати найбільш яскраві коментарі користувачів соцмереж. Свіжий огляд RAU: як рітейлери розважають своїх підписників подначиванием один одного.

Після покупки активів мережі гіпермаркетів Караван АШАН Рітейл Україна оголосив про відкриття 20 жовтня своєї першої торгової точки в Дніпрі. Вже на наступний день після відкриття на це відреагували в мережі дискаунтерів АТБ-марке, яка займає лідуючі позиції за кількістю маркетів в регіоні. Від імені усіх 90 магазинів у Дніпрі вони привітали конкурента з відкриттям і заявили, що раді сусідству. 5200 лайків під постом говорить про в цілому позитивне сприйняття аудиторією сміливого підходу до контенту.

“Отвєтка” від Ашан була практично миттєвою. У той же день маркетологи мережі подякували конкуренту за привітання і згадали про любов АТБ до серіалу “Гра престолів”. Тому посадили свою пташку (теж відсилка до серіалу) на трон і написали “АШАН is coming”. Також запросили працівників АТБ та їх клієнтів на відкриття гіпермаркету в Житомирі, втім, дата події поки невідома. Але головне в посиланні – це пакети, як ще один тонкий тролінг АТБ, який гіпертрофовано захоплюється своїми пакетами і відноситься до них як до однієї з найкрутіших своїх фішок (хто не в курсі всіх маркетингових баталій розповідаємо: воно так і є). “Пакети можете не брати, у нас є свої ;)” – написали в Ашан.

Якщо думаєте, що це за тиждень все так і закінчилося, то помиляєтеся. Вже через день АТБ згадали про ще один культовий серіал і розповіли як насправді вікінги брали Париж. Думка редакції RAU – милота!

В Ашан Україна теж вирішили підкреслити, що у них вистачає фантазії і твердо окреслили свою позицію: “Поліетилен не пройде”, згадавши один з найзнаменитіших мемів UA-нету з “Володаря перстнів”. Пташка Ашан як бонус.

І поки АТБ утримався від відповіді, Ашан переключив увагу на куплений ним Караван. Серйозні угоди великого бізнесу – це одне, а робота маркетолога полягає зовсім в іншому, і в Ашан змогли викрутити з теми потрібний жартик.

Осторонь не залишилися і підписники обох мереж. Багато хто вирішив підтримати жарти або висловити своє “фє” з приводу забавних “сітуативів” по своєму, згадавши Цитрус, Сільпо і Чингіз-Хана . RAU обрала кращі з них.

В мережі також кажуть, що історія з пакетами АТБ зайшла вже офлайн. Як воно насправді і що буде далі, важко сказати. Стежте за матеріалами RAU, а ми постежимо за усіма іншими і не дамо вам пропустити щось справді цікаве в українському рітейлі.

Читайте також –

METRO проти Фуршету та інші приклади троллінгу серед українських продуктових мереж


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку