Art Mall як революційний формат торговельно-розважального центру

Art Mall як революційний формат торговельно-розважального центру

02.02.2017 02:38
  682
rau

Торговельно-розважальний центр ART MALL відкритий восени 2013 року, тобто існує на ринку вже четвертий рік, і всі ці роки постійно пропонує відвідувачам різні цікаві акції та активності.

Весь цей час ART MALL проводить активну маркетингову політику, будучи одним з небагатьох торгових центрів Києва, в якому постійно проводяться заходи різного масштабу для активного і пізнавального відпочинку всією сім’єю. Концепція ТРЦ розроблялася, орієнтуючись на відвідувачів у віці 18-45 років із рівнем доходів «середній» і «середній+», а також на молоді сім’ї з дітьми – завсідників торговельно-розважальних центрів.

Над створенням інтер’єрних рішень центру, що об’єднує не тільки торгові території, але і арт-простір, працювала велика команда архітекторів, дизайнерів, художників і навіть мистецтвознавець. Саме тому інтер’єр ТРЦ виглядає привабливим і життєствердним.

art mall

Всі елементи ART MALL підпорядковані тому, щоб відвідувачі могли комфортно і цікаво проводити час як у великих магазинах, так і в галереї сучасного мистецтва, включаючи зелені зони для відпочинку. В інтер’єрі присутні, крім пасивних, активних і навіть інтерактивні акценти. В даному випадку мова йде про екрані «доповненої реальності» і активну цифрову стіну для живопису. Багато рішень, які є авторськими розробками українських компаній, просто унікальні.

Відмінна риса (і явна перевага) торговельно-розважального центру ART MALL – поєднання різноманітних можливостей для шопінгу, розваг, проведення дозвілля з сім’єю і друзями. Управляючої компанії вдалося зібрати дуже цікавий пул розважальних проектів, реалізованих в нашій країні вперше: місто дитячих професій, мультимедійна галерея A-Gallery для проведення цілорічних інтерактивних мультимедійних виставок міжнародного рівня, гірськолижні тренажери, art-фабрика Lego і контактний зоопарк.

У даний момент ринок торгово-розважальних центрів стрімко еволюціонує. Ще на етапі проектування ТРЦ ART MALL був обраний революційний формат: 50% дозвілля і розваг і 50% – торгова функція. Прописана і успішно реалізується програма заходів mall-marketing, створена для залучення, крім постійних відвідувачів ТРЦ, нової вимогливої аудиторії.

Концепція ТРЦ ART MALL, залишаючись незмінною ось вже четвертий рік, продовжує еволюціонувати. Розробляються нові завдання і проекти, націлені на інтереси сьогоднішніх відвідувачів, потреби яких постійно зростають і змінюються.

Матеріал публікується на правах реклами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку