Як стверджують в Arricano, доходи рітейлерів в ТРЦ компанії виросли на 31% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, при цьому трафік збільшився на 14,6%.
У девелопера вважають, що основними факторами поліпшення показників стали стратегічне бачення компанії позиціонувати ТРК як новий соціальний простір, спільно з партнерами-орендарями реалізовувати маркетингові активності, покращувати клієнтський сервіс і сustomer experience, а також сприяти розвитку професіоналізму front-персоналу магазинів в рамках соціально освітнього проекту B2B Upgrade by Arricano.
Михайло Меркулов, CEO Arricano Real Estate PLC, зазначає, що зростання – результат системної діяльності команди. «У 2015-16 роках ми послідовно впроваджували сервісну бізнес-модель і отримали очікувані плоди. Ми спостерігаємо істотні зміни як в кількісних, так і в якісних показниках », – розповідає він.
У сервісній моделі бізнесу йде регулярна спільна робота над розвитком екосистеми «Рітейлер – ТРК – Споживач». Керуюча команда постійно вдосконалює склад орендарів, проводить аналіз роботи кожного рітейлера для пошуку зон розвитку, вивчає очікування і потреби гостей, реалізує маркетингові заходи, нарощує трафік. В результаті вся екосистема отримує розвиток.
Михайло Меркулов вважає, що рішення спрямувати зусилля на спільну з орендарями цілеспрямовану роботу (а не на боротьбу) для збільшення їх бізнес-показників, і, перш за все, товарообігу, привело до моделі, в якій всі отримують бажане: споживач – потрібні йому товари, кращі пропозиції, кращий сервіс, орендарі – зростання товарообігу, поліпшення бізнес-показників, ТРК – якісний трафік і задоволених рітейлерів і споживачів. «Ми бачимо, що екосистема «Рітейлер – ТРК – Споживач» працює дуже ефективно, коли все резиденти беруть участь в її поліпшенні», – робить висновок топ-менеджер.
Читайте також –
https://rau.ua/novyni/novini-kompanij/pribyl-arricano/