Компанія Ardis Group, імпортер та виробник сирів, взяла участь у виставці гастрономічних рішень WorldFood GastroDays

Компанія Ardis Group, імпортер та виробник сирів, взяла участь у виставці гастрономічних рішень WorldFood GastroDays

07.05.2024 01:28
  1168
rau

Українська компанія Ardis Group — імпортер, дистриб’ютор та виробник сирів, взяла участь у виставці гастрономічних рішень WorldFood GastroDays. На стенді компанія презентувала різноманіття європейських сирно-молочних продуктів та продуктову лінійку свіжих сирів власної ТМ Lel‘.

Гості стенда мали змогу продегустувати представлений асортимент й водночас поставити запитання команді сирних професіоналів Ardis Group.

Захід відбувся 26-27 березня поточного року та зібрав під одним дахом Міжнародного виставкового центру виробників, імпортерів і постачальників сировини/продуктів, а також обладнання й інвентарю для приготування їжі поза домом. Натомість виставку відвідали власники кафе та кав’ярень, невеличких пекарень, крамниць-кафе, сервісів кейтерингу й доставляння готової їжі.

WorldFood GastroDays стала об’єднувальним майданчиком для всіх, хто працює в галузі Food-Ot-Home. Гастрономічні новинки, нестандартні смакові поєднання, сучасні технологічні рішення — все це має допомогти виробникам та постачальникам їжі поза домом впоратись з сьогоденними викликами, аби розвиватись й надалі.

Ardis Group підготувала насичену смачними інтерактивами програму, щоб продемонструвати продукти зусібіч — запам‘ятатися відвідувачам виставки візуально й на смак. А також показати потенційним партнерам широкий спектр використання сиру у власному бізнесі — не тільки як монопродукт, але й як чудове доповнення до будь-якої страви, що зробить її ще смачнішою, пікантнішою, цікавішою.

За два дні заходу команда Ardis Group приготувала:

  • 8 літрів напоїв на основі рослинного молока ТМ Joya;
  • 108 піц чотирьох видів на будь-який смак: як з веганським сиром ТМ Green Vie, так і сирами власної ТМ Lel‘;
  • пейринг витриманих та свіжих сирів з нестандартними акомпанементами;
  • сирне фондю, яке зібрало найбільше уваги та найдовшу чергу біля стенда.

Можливість побачити наживо продукт в процесі приготування та одразу ж скуштувати страву сприяло тому, що відвідувачі стенда щиро ділилися враженнями й відгуками. Завдяки цьому команда Ardis Group склала топ позицій, популярність яких зростатиме серед українських споживачів вже цього року. Найбільше людей зацікавили напої на основі рослинної сировини та веганські сири, як альтернатива молочним продуктам. Запит на продукцію саме українського виробництва став ще однією позитивною тенденцією гастровиставки.

В результаті Ardis Group отримала понад 100 заповнених анкет щодо пропозицій співпраці, а також поповнила власний список корисних контактів у сфері виготовлення коробок та додаткового пакування сирів і суміжних з ними продуктів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку