
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


З вересня всі користувачі мобільного додатка маркетплейсу Prom.ua зможуть оплачувати покупки за допомогою ApplePay від ПриватБанку.
Як відзначають в Evo.business “Prom Покупки” – перше і поки єдине мобільний додаток серед маркетплейсів, в яке інтегрована ця система оплати.
“Разом з Prom.ua зручна і безпечна онлайн-оплата інтернет покупок через ApplePay тепер стала доступною сотням тисяч підприємців, які продають свої товари за допомогою маркетплейсу, – говорить член правління ПриватБанку Сергій Харітіч. – Це важливий крок для підтримки розвитку малого бізнесу, який отримує можливість використовувати передові технології “.
Кожна транзакція авторізується з унікальним динамічним кодом безпеки, фактичні номери карт не використовуються і не зберігаються на пристрої або на серверах Apple. ApplePay буде доступний автоматично клієнтам всіх продавців маркетплейсу, у яких підключена онлайн-оплата LiqPay.
Ольга Білоус, керівник команди розробки мобільних додатків EVO, зазначає, що додаток Prom Покупки встановлено вже більше ніж на 2 млн мобільних пристроїв. “Це дуже лояльна аудиторія: частота покупок на одного користувача мобільного застосування в 13 разів вище, ніж користувача з інтернету, а середня виручка на користувача з мобільного додатка вище в кілька разів. Ми розраховуємо, що після впровадження ApplePay користуватися додатком буде ще зручніше, а кількість платежів зросте “, – говорить вона.
Микола Палієнко, EVO Group: З Rozetka ми зможемо робити проекти більшого масштабу