Люмерський формат: мережа Антошка відкрила флагман у Lavina Mall (фоторепортаж)
Близько 1 300 кв. м товарів для дітей від немовлят до підлітків, тест-драйви іграшок, майстер-класи і нові фантастичні герої мережі — як відкривався флагман Антошка і що в ньому можна знайти.
Нова торгова точка мережі супермаркетів дитячих товарів Антошка розпочала роботу 18 березня в ТРЦ Lavina Mal . Магазин став ювілейним, 40-м, у мережі, і розмістився в одному з “рукавів” торгового центру поблизу атріуму і фут-корту. Чим він відрізняється від своїх попередників, які товари у ньому представлені і як пройшло відкриття — в матеріалі rau.ua.
Як стверджує маркетинг-директор мережі магазинів Антошка Ксенія Свічкарь, в найближчі місяці флагман планує працювати на трафіку Lavina Mall: “Завести сюди людей окремої рекламної кампанією поки складно, тому будемо розвиватися разом з ТРЦ. Звичайно, покликали всіх клієнтів, але взагалі розуміємо, що це, насамперед, магазин вихідного дня”.
На найближчі три місяці вже розплановано супровід роботи магазину активними розважальними програмами, дізнатися про що можна було вже в день відкриття.
Охочих першими увійти в новий магазин виявилося чимало.
Представлення розпочалося ще до відкриття “Антошки” – до дітлахів вийшли дивного вигляду істоти, які в підсумку виявилися новими казковими героями мережі люм’єрами. За легендою, придуманої креативщиками компанії, люм’єры з’являються тільки там, де звучить сміх і грають діти. Вони зовсім не розмовляють, зате гримасують і невтомно дуріють.
За словами Ксенії Свічкарь, люм’єры змінюють колір залежно від настрою. Власне “люм” на латині і означає світло. Поряд із відомими мультиплікаційними героями, люме’єри будуть розважати дітей і повз проходять потенційних покупців.
Розрізати червону стрічку залишили дітям, які допомагали люмерам.
В магазині гостей чекало ще більше казкових персонажів. Відвідувачів 5-7 років зустрічали аніматори у зрозумілих усім костюмах, а для більш дорослих підготували ігри Дженга та Твістер, тир Nerf від компанії Хасбро, а також організували турнир «Влучний та швидкий з Х-Shot», запускали радіокеровані машинки та гелікоптери.
Від пелюшок до Digital-іграшок і Fashion
У новому магазині мережі Антошка представлені всі основні категорії товарів мережі: іграшки, меблі, харчування, гігієна і fashion. Всі вони орієнтовані на аудиторію від ще не народжених до підлітків. Відразу біля входу можна було зустріти пропозиції для майбутніх мам і новонароджених.
“У нас вже друге покоління клієнтів, – говорить Ксенія Свічкарь, – наші колишні клієнти приводять своїх дітей”.
Для будь-якого батька відкриття також стає можливістю доглянути собі іграшку, про яку він давно мріяв. Правда в цьому він ні за що не зізнається.
В магазині встановили ігрові столи, на яких відразу показують, як працюють іграшки, в першу чергу ті, що на радіоуправлінні. Будь-який бажаючий може їх випробувати.
Батькам можна не турбуватися, що їх чадо випадково зламає тестовану іграшку – на місці передбачений її ремонт, а якщо доведеться, то безоплатна утилізація. Така ціна промо іграшок і в ResHead Family готові за нього платити.
“У кожного віку свої улюблені ігри, але є й ті, які користуються постійним попитом, наприклад, LEGO і Барбі”, – розповідає Ксенія Свічкарь. Також, за її словами, “вічними” є настільні ігри, такі, як “Монополія”.
Інша широко представлена категорія товару – одяг, займає до 50% площі магазину. Тут є ексклюзивні бренди, такі як BLUKIDS – марка італійської дитячої одягу, представлена тільки в мережі магазинів Антошка. Девіз бренда – “A prova bambini di!”, що означає “Перевірено дітьми”. Їх корнер у Lavina Mall – вже четвертий в мережі. До цього по одному було відкрито в Києві, Одесі та Львові. На черзі – Харків і Дніпро.
Ще один представлений у флагмані есклюзивний партнер Антошка – взуття іспанського бренду Pablosky. Ця торгова марка має більш ніж 40-річну історію, а продукція випускається в більш ніж 30-ти країнах світу в кількості більше 2 млн пар взуття на рік.
Серед інших брендів одягу, представлених у новому Антошка – Silver Sun, Kniazhych, reima, Go Grow, SMIL, LENNE та інші.
Вічний FUN
“Ми плануємо, що в магазині будуть постійно проходити майстер-класи, презентації нових іграшок і розважальні програми, – розповідає маркетинг-директор Антошка. – Для реалізації цього задуму будемо працювати і з постачальниками, і з залученими агентствами. Постійний FUN в магазині – наша мета”.
Вже в день відкриття в магазині влаштували майстер-класи і запропонували зіграти в розвиваючі інтелектуальні ігри.
Не обійшлося і без аквагриму, який робив юних відвідувачів також трохи люмерами.
Надалі в магазині будуть працювати “школи молодих мам”, в яких педіатр буде надавати матерям різні рекомендації, причому не обов’язково пов’язані з однією із категорій товару, а й досить загальні, актуальні в певний період материнства. Але і на цьому в мережі не планують зупинятися.
“Будемо продовжувати шукати нові формати, причому їх можна буде побачити вже в цьому році. Однак люмеры і супроводжуючий їх легкий, життєрадісний стиль відтепер стануть фірмовим атрибутом всіх магазинів мережі”, – підсумувала маркетинг-директор Антошка Ксенія Свічкар.